Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 bij het upgraden van windows vista naar windows 7 met upgrade dvd krijg ik alleen het bureaublad te zien. met veilige modus krijg ik de foutmelding\r\n0x80131700 . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Shift rechtsklik op het bureaublad en zeg \'open command window here\'. Typ vervolgens het volgende letterlijk over:\nsfc /scannow\nNu wordt het systeem gecheckt op vermiste systeembestanden.\nDie code is een error van de installatie van .NET Framework. Download de laatste versie en installeer die, na de deïnstallatie van de huidige. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Bedankt jeroentje 94 maar het heeft niet geholpen,ik wil windows vista er maar weer op.\ninstalleren.texas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Het upgraden lijdt zelden tot behoorlijke resultaten is mijn ervaring. Ik zou m\'n data backuppen en gewoon een clean install van W7 doen.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 [QUOTE=Niekie30;619732]Het upgrade lijdt zelden tot behoorlijke resultaten is mijn ervaring. Ik zou m\'n data backuppen en gewoon een clean install van W7 doen.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDat zou ik ook doen. Zelf heb ik geen Vista gehad maar ik hoor geen goede verhalen. Een schone installatie van Windows7 zou dit probleem oplossen, bovendien is het een stuk lichter dan Vista en werkt dus ook sneller. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2012 Er gaat niets boven een verse install, dan is Windows 7 niet te overtreffen. ;):D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen