Ga naar inhoud

Recente werkmappen in Excel

Anoniem2

Aanbevolen berichten

In Bestand van Excel 2010 geeft Recent in de linkerkolom de Recente werkmappen en Recente locaties weer.\r\n\r\nBij mij staan daar werkmappen waarvan andere gebruikers op mijn pc geen weet hoeven te hebben. Weliswaar zijn deze werkmappen beveiligd met een wachtwoord, maar toch wil ik ze uit het zicht hebben.\r\n\r\nKan ik die daar verwijderen? Zo ja, op welke manier?
Link naar reactie
Uit de Help met MS \n[QUOTE]De lijst Recente locaties wissen\n 1.Klik op de Microsoft Backstage-knop . (Die blauwe rechthoek links boven is dat)\n 2.Klik op Recent.\n3.Klik met de rechtermuisknop op een locatie in de lijst Recente locaties en selecteer Losgemaakte locaties wissen.\n4.Klik op Ja om alle losgemaakte locaties te verwijderen uit de lijst. Vastgemaakte locaties worden nog steeds weergegeven.[/QUOTE]\n\nIk weet alleen niet of je dat elke afsluiting moet herhalen.\nTest het wel even uit, zodat niet al je docs ook van schijf worden gewist. (je weet nooit het blijft MS) Dus maak even een kopie van een bestand en daarna maak je het origineel los uit de goede lijst (er staan 2 lijsten naast elkaar he). Kijk daarna of het origineel nog bestaat op je schijf.\n\nNiek
Link naar reactie
Inderdaad Hans . Die van jou werkt voor de getoonde bestanden perfect. \nMet die van mij kan ts al die mappen in de rechter lijst, die er dan nog staan, losmaken uit de lijst. Daarna zie je bij \"recent\" niets meer staan. \nDaarna zullen de laatste geopende bestanden in elk geval niet meer getoond worden. \nHoe het met de gebruikte maplocaties gaat zal even getest moeten worden in het gebruik van het programma daarna. \n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...