Ga naar inhoud

delen van schermen

Aanbevolen berichten

Hey, \r\n\r\nIk ben in de toekomst van plan een tweede scherm voor mijn vaste computer te kopen. Zo kan ik makkelijk 2 schermen gebruiken voor mijn vaste pc (geen probleem). Nu heb ik ook een laptop waar ik vaak nood heb aan 2 schermen (mijn laptopscherm + extra scherm). Mijn vraag is nu ofdat er een eenvoudige manier bestaat om dat ene extra scherm te laten switchen tussen oftewel extra scherm voor vaste pc of extra scherm voor laptop. Dit natuurlijk zonder kabels te verplaatsen. \r\n\r\nMet dank bij voorbaat\r\nThomas
Link naar reactie
Zoals je [URL=\"http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/electronics/dell/cnet_ultrasharpu2412m-gallery-08.jpg\"]hier[/URL] kan zien zitten er meerdere knoppen op, helaas geen tekst naast, maar het staat vast dat één van die voor het wisselen van source is.\n\n\"\nThe function buttons aren\'t marked but they don\'t need to be; pressing any button launches an on-screen label that corresponds to each button, showing what the button does. I\'m a big fan of this approach as it takes the guesswork out of navigating the OSD (on-screen display). Picture setting are plentiful. There are five picture presets (Standard, Movie, Multimedia, Game, Text) and a Color Temperature slider with adjustments from 5000k to 10,000k so you can make the picture cooler or warmer. In addition to Brightness and Contrast you can select an input source, toggle between RGB (computer) and YPbPr (component) color spaces, set gamma for use with a PC or a Mac, and adjust sharpness, clock and phase settings. Hue and saturation adjustments are available when operating in Movie or Game modes, and there\'s a dynamic dimming feature that when enabled will automatically reduce the brightness level according to white content on the screen.\n\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...