Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Hallo allemaal!\r\n\r\nVoor de mensen die mij nog herinneren met mijn pc thread dat ie kapot was, mijn moederboord was kapot en heb inmiddels een andere!\r\n\r\nMaar nu straight to the point.\r\nIk heb een wifi versterker ([url]http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/986354/edimax-edimax-universele-wi-fi-repeater-n300-reviews/reviews.htm[/url]) Gekocht.\r\nOpgezet en wel. tussen mn lijst van beschikbare netwerken staat gewoon de wifi versterker, maar wil ik verbinden, zegt ie dat ik geen internettoegang heb, maar hij is wel verbonden.\r\nHoe valt dit op te lossen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Je moet de Wifi versterker wel configureren met de instellingen van de eigen bestaande (beveiligde) Wifi netwerk. Er zal ongetwijfeld een boekje, of cd bij zitten, die je daarbij kan helpen.\nVolgens mij geeft je computer nu aan, dat tie wel met de wifi versterker is verbonden, maar dat die geen internet signaal van je wifi router krijgt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 hallo,\r\n\r\nIk weet dat jullie graag de oplossing te weten komen, maar opeens deed ie het en ik weet dus niet hoe.\r\nSorry, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Misschien een keertje uit en aan gezet? :-)\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 dan blijft het een mirakel hé zolang hij het doet niet meer aankomen en als tie het niet meer doet horen wij het wel veel succes en plezier ermee Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen