Ga naar inhoud

Nieuwe computer blijft crashen

Aanbevolen berichten

Goede dag,\r\n\r\nIk heb sinds halverwege juni mijn pc ontvangen die ik zelf heb samengesteld bij 4launch.\r\nIk had toen hier ook al een beetje rond gevraagd voor welke onderdelen ik zou gebruiken.\r\nHet systeem beviel mij heerlijk tot eergisteren, sinds dien loopt hij meerdaags vast tijdens het afspelen van video\'s op diverse websites. Ik had de pc sinds de eerste week meteen ge overclocked, daar heb ik nooit problemen mee gehad maar voor de zekerheid was ik de fabrieksinstellingen gaan gebruiken en nog loopt hij vast.\r\n\r\nHeeft iemand hier ervaring mee of tips voor wat het probleem kan zijn.\r\n\r\nSysteemeigenschappen:\r\n- GIGABYTE Z68XP-UD3\r\n- Intel i7 2600k\r\n- 16GB werkgeheugen\r\n- 1TB HDD\r\n- EVGA GeForce GTX570
Link naar reactie
Hallo,\n\nIk denk dat het probleem bij jou videokaart zit dit hoeft uiteraard niet maar, hoe zit het met de warmte van jou pc? Als het erg verhit is geraakt in een krappe kast met max settings games spelen kan snel de videokaart defect maken.\n\nMaar goed wat gebeurd er precies met de crash bevriezd de beeld dan? Hoor je enige geluid of krijg je een blauwe scherm? Graag even nog een keer laten crashen en even kijken wat er gebeurd niet gelijk afsluiten dus.\n\n~Boomreview
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=tjeckit;619762]Hallo,\r\n\r\nIk denk dat het probleem bij jou videokaart zit dit hoeft uiteraard niet maar, hoe zit het met de warmte van jou pc? Als het erg verhit is geraakt in een krappe kast met max settings games spelen kan snel de videokaart defect maken.\r\n\r\nMaar goed wat gebeurd er precies met de crash bevriezd de beeld dan? Hoor je enige geluid of krijg je een blauwe scherm? Graag even nog een keer laten crashen en even kijken wat er gebeurd niet gelijk afsluiten dus.\r\n\r\n~Boomreview[/QUOTE]\r\n\r\nZoals hij zegt dat hij de drivers niet geupdate heeft, is het verstandig als hij dat eerst even doet :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...