Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Weet iemand hoe je oude/veranderde en/of onjuiste email adressen moet verwijderen uit mijn mail adressenbestand van Windows Live Mail? Of stel ik nu een blonde vraag? :-$ Ik heb overal gekeken, er is wel iets waar ik op kan klikken: contactpersonen en dat namen controleren, maar als ik daar op klik, gebeurt er vervolgens niks! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Gewoon een contact persoon aanklikken ,en dan op het rode kruis op de bovenbalk klikken.\r\n\r\n [ATTACH]17051[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 [QUOTE=Desperado;619429]Gewoon een contact persoon aanklikken ,en dan op het rode kruis op de bovenbalk klikken.\r\n\r\n [ATTACH]17051[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nJa maar hoe kom ik bij die contactpersonen dan? :oops: In het email bericht zelf zie ik geen kruis... 8-| Ik heb trouwens Vista.\r\n\r\nOeps! Het middelste tekentje helemaal onderin! (lekker duidelijk..) Zie bijlage. (Hoe krijg ik die zoals jij net?) :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Live Mail openen en dan links onderaan\r\n\r\n zie voorbeeld \r\n\r\n [ATTACH]17052[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 [QUOTE=Desperado;619432]Live Mail openen en dan links onderaan\r\n\r\n zie voorbeeld \r\n\r\n [ATTACH]17052[/ATTACH][/QUOTE]\r\n \r\nJa, dat bedoel ik... Alleen komen bij mij alleen de woorden tevoorschijn als ik de muisaanwijzer erop zet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Op \'contactpersonen\' klikken!? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Kijk eens op het tabblad \"Beeld\" en dan \"Compacte weergave\" \nDan wel bij \"Compacte snelkopelingen\" \n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 [QUOTE=Niekie30;619447]Kijk eens op het tabblad \"Beeld\" en dan \"Compacte weergave\" \r\nDan wel bij \"Compacte snelkopelingen\" \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n:confused::confused: Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor. Ik zei toch: je moet op dat rijtje onderste icoontjes klikken. In mijn geval. En het lukte! Weer wat geleerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Je hebt Windows Live Mail? \nOf het standaard bij Vista geleverde Windows Mail? \n\nNiek\n\nJa ja en ik weet dat in het start topic WLMail staat Dutch, maar aangezien ze Vista heeft komt dat wat vreemd over. \n\n[QUOTE]Desperado heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld oude en/of foutieve email adressen verwijdere, waarop je bent geabonneerd in het forum E-mail van het Computer Idee Forum.\n\nDeze discussie is te vinden op:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74524&goto=newpost[/url]\n\nDit is het bericht dat zojuist is geplaatst:\n***************\nWeet iemand hoe je oude/veranderde en/of onjuiste email adressen moet verwijderen uit mijn mail adressenbestand van Windows Live Mail? Of stel ik nu een blonde vraag[/QUOTE]\n*************** Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Weet iemand hoe je oude/veranderde en/of onjuiste email adressen moet verwijderen uit mijn mail adressenbestand van Windows Live Mail? Of stel ik nu een blonde vraag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen