Ga naar inhoud

oude en/of foutieve email adressen verwijdere

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Desperado;619429]Gewoon een contact persoon aanklikken ,en dan op het rode kruis op de bovenbalk klikken.\r\n\r\n [ATTACH]17051[/ATTACH][/QUOTE]\r\n\r\nJa maar hoe kom ik bij die contactpersonen dan? :oops: In het email bericht zelf zie ik geen kruis... 8-| Ik heb trouwens Vista.\r\n\r\nOeps! Het middelste tekentje helemaal onderin! (lekker duidelijk..) Zie bijlage. (Hoe krijg ik die zoals jij net?) :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;619447]Kijk eens op het tabblad \"Beeld\" en dan \"Compacte weergave\" \r\nDan wel bij \"Compacte snelkopelingen\" \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\n:confused::confused: Ik weet echt niet waar je het over hebt hoor. Ik zei toch: je moet op dat rijtje onderste icoontjes klikken. In mijn geval. En het lukte! Weer wat geleerd.
Link naar reactie
Je hebt Windows Live Mail? \nOf het standaard bij Vista geleverde Windows Mail? \n\nNiek\n\nJa ja en ik weet dat in het start topic WLMail staat Dutch, maar aangezien ze Vista heeft komt dat wat vreemd over. \n\n[QUOTE]Desperado heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld oude en/of foutieve email adressen verwijdere, waarop je bent geabonneerd in het forum E-mail van het Computer Idee Forum.\n\nDeze discussie is te vinden op:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=74524&goto=newpost[/url]\n\nDit is het bericht dat zojuist is geplaatst:\n***************\nWeet iemand hoe je oude/veranderde en/of onjuiste email adressen moet verwijderen uit mijn mail adressenbestand van Windows Live Mail? Of stel ik nu een blonde vraag[/QUOTE]\n***************
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...