Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Hallo. Ik heb incredimail gedownload maar nu moet ik bij mijn account een url invoeren.Wat is dat? Weet iemand raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Dit is een url [url]http://support.microsoft.com/fixit/nl[/url]\r\n.............\r\nEen Uniform Resource Locator (afgekort URL) is een gestructureerde naam die verwijst naar een stuk data, bijvoorbeeld een webpagina of een e-mailadres.\r\n............... bron wikipedia\r\n\r\n\r\n\r\n Als voorbeeld . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Een E_Mail adres is geen URL.\n@Henk, is dat een verplicht veld? Vaak kan je dat zien doordat er een * voor staat of tekst in het rood. Meestal wordt die optie wel gegeven, zodat je evt een eigen webpagina kunt koppelen. Verder ken ik Incredimail niet, maar lees account pagina nog eens goed door. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Een Uniform Resource Locator (afgekort URL) is een gestructureerde naam die verwijst naar een stuk data, bijvoorbeeld een webpagina of een e-mailadres.\r\n\r\n............... bron wikipedia\r\n\r\n :confused::confused::(\r\n. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Wikipedia is een vaak prima bron, maar heeft ook zo z\'n foutjes. Hoe ze erbij komen weet ik niet, maar lees de Engelse wikipedia entry over de URL eens,\n[URL]http://en.wikipedia.org/wiki/Url[/URL]\n die veel uitgebreider en beter onderbouwd is. Ook heb ik nog wat verder gegoogled, maar nergens iets gevonden dat de stelling van de NL Wikipedia juist is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Welke stelling bedoel je dan Anacho? Want dat een url ook een email adres kan zijn staat ook in de Engels wikipedia:\r\n[quote]The URL mailto:bob@example.com may start an e-mail composer with the address [email]bob@example.com[/email] in the To field.[/quote]\r\nHet is een resource locator, geen webpagina locator, alhoewel het daar uiteraard wel het meest voor gebruikt wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 LOL, grote discussie over de juiste betekenis van \'url\' maar niemand die Henk waarschuwt dat incredimail een %#@!* programma is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Nja, ieder zijn hobby, er zijn mensen die het heel plezierig vinden werken.\r\n\r\nIk noem het altijd Incredizooi maar zie geen noodzaak mensen er voor te waarschuwen, temeer daar mensen wat dat betreft toch vaak eigenwijs zijn en bij de eigen keuze blijven en het ook niet gevaarlijk is.\r\nHet is wel (althans in mijn optiek) een van de slechtste email clients die er is.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Ja dat wilde ik juist gaan doen. :-) (sloeg op bericht van ctrlaltdel)\nHenk.... weet je wel zeker dat je dat onding van een programma wil gaan gebruiken?\nEen weg terug naar Outlook of Windows Live Mail is bijna niet te doen, tenzij je half google leeg plukt met vragen. \nZelf vind ik het hele ding één grote ramp.\nHet vertraagt je pc elk moment dat deze aanstaat. \nJe wordt gestoord van de pop ups.... \nIk zou er nog even over nadenken.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 [QUOTE=ctrlaltdelete;619449]LOL, grote discussie over de juiste betekenis van \'url\' maar niemand die Henk waarschuwt dat incredimail een %#@!* programma is.[/QUOTE]\r\n\r\nVreselijk programma, zal het nooit iemand aanraden. :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 [QUOTE=ctrlaltdelete;619449]LOL, grote discussie over de juiste betekenis van \'url\' maar niemand die Henk waarschuwt dat incredimail een %#@!* programma is.[/QUOTE]\r\n\r\nIk had natuurlijk .. in het Wikipedia plakwerk.. de regel over mail weg kunnen laten.;)\r\n\r\nMaar dan had A ........ ook niets te mekkeren :o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 [QUOTE=Henk 1942;619419]Hallo. Ik heb incredimail gedownload maar nu moet ik bij mijn account een url invoeren.Wat is dat? Weet iemand raad?[/QUOTE]\n\nWaar/wanneer moet je die url invoeren?\n\nHeb het geïnstalleerd (met dank aan sandbox :)), maar kom nergens tegen dat ik een url moet invoeren. Moet kiezen uit een aantal mailmogelijkheden (WLM, Google, Yahoo, etc). en daarna accountgegevens invoeren.\n\nAvast, virusscanner deed wel moeilijk om het geïnstalleerd te krijgen, met diverse waarschuwingen.... Terwijl installatiebestand notabene netjes van de site van de makers was gedownload. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 [QUOTE=Henk 1942;619419]Hallo. Ik heb incredimail gedownload maar nu moet ik bij mijn account een url invoeren.Wat is dat? Weet iemand raad?[/QUOTE]\n[QUOTE=Obelix71;619476]Waar/wanneer moet je die url invoeren?[/QUOTE]\nVolgens [url=http://forums.incredimail.com/viewtopic.php?f=12&t=3486][U]deze Engelstalige pagina[/U][/url] is wat er gevraagd wordt \'ouderwets\', en heb je dat URL zeer waarschijnlijk niet nodig. \n\nWat je wel nodig hebt is een inkomende- en uitgaande servernaam, en deze twee zijn afhankelijk van je Internet provider en/of de email provider.\nVertel... Wie is je provider voor Internet, wie voor de mail, en er is vast wel iemand die de servernamen weet of weet te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Ik begreep eigenlijk dat het t-mobile was, gezien de naam van het topic. \nMaar volgens mij is dat een provider die alleen mobiel internet biedt.\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Alle mail instellingen voor T-Mobile:\n[url]http://www.metjelaptoponline.nl/t-mobile-e-mail-instellingen-mobiel-internet[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Nee hoor. T-mobile levert al een tijdje ook \"gewone\" internet abonnementen en zelfs fiber.\r\nZe zullen wel een reseller zijn van een grotere operator neem ik aan. Canal Digitaal is eigenlijk ook een satelliet provider waarvan je zou denken dat deze alleen abonnementen op Satelliet TV verkoopt, maar deze verkoopt ook internet abonnementen, deze blijken van Online te zijn.\r\n\r\nDat is de provider waar T-mobile dus ook zaken mee doet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 [QUOTE=Niekie30;619519]Ik begreep eigenlijk dat het t-mobile was, gezien de naam van het topic.[/QUOTE]En aan het tijdstip kon het ook niet liggen... 8-| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Ik denk dat we nu moeten wachten tot Henk 1942 zijn topic heeft terug gevonden. Volgens mij gaat er iets mis van de notificatie op het forum. Ik krijg erg weinig mailtjes de laatste uren van CI.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen