Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Ik ben op zoek naar een goedkoop internet, bellen en TV abonnement. Na wat vergelijken blijken [URL=\"http://www.goedkoop-internet-bellen-tv.nl/component/content/article/18-internet-bellen-en-tv-van-t-mobile-online-in-vergelijking-tot-tele2\"]T-mobile en Tele2 de goedkopere internet, bellen en TV abonnementen[/URL] te hebben. Ik vraag me af wat jullie ervaringen met deze internetproviders zijn. Het verschil in prijs is zo klein dat ik het meer van andere dingen wil laten afhangen. Wat hebben jullie en waarom? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Kijk eerst wat er op je Postcode aan mogelijkheden zijn,\r\nEn dan wat er allemaal in het pakket echt nodig is.\r\nTelefoon vast en / of Mobiel etc etc.\r\n\r\nEn wat je wil uitgeven. :)\r\n\r\nKijk eens hier [url]http://www.breedbandwinkel.nl/internet-telefonie[/url]\r\n\r\nMocht deze berichten als spam worden aangemerkt, zal het eventueel verwijderd worden.*-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Wat betreft internet: \'Snel Internet [b]tot[/b] 20Mb/s \'.\nDit kan (maar hoeft niet) ook, veel, lager liggen.\nGoedkoop kan daarmee ook duurkoop worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Het klopt helemaal wat Obelix zegt.\r\nSterker nog, ga er maar van uit dat in de meeste gevallen je tussen de 12 en 16 mbit daarvan overhoudt. En er zijn er ook nog genoeg die lager zitten.\r\nDe 20 halen er maar enkelen die zeer kort bij de wijkcentrale zitten.\r\n\r\nVaak kun je dat controleren als je een site hebt met een goede postcodecheck. Die van Telfort wil nog wel eens redelijk accuraat de snelheid aangeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Je haalt nooit de snelheid die aangegeven wordt door de providers. Dit komt inderdaad doordat je niet in de wijkcentrale zit. Op dezelfde website als ik eerder aangaf had ik gelezen dat [URL=\"http://www.goedkoop-internet-bellen-tv.nl/component/content/article/17-internet-snelheid-gaat-realistisch-vermeld-worden\"]internetproviders de snelheid realistisch[/URL] moeten gaan weergeven. Ik heb geen idee waar de wijkcentrales van Tele2 en T-mobile bij mij zitten. Dit maakt voor mij dus geen verschil tussen Tele2 en T-mobile. \n\nHeeft dus iemand ervaring met de providers? Daar wil ik me beslissing van laten afhangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Ik heb ervaring met Tele2 middels een kennis van me, maar ook met Online, Telfort en nog een ander. Daarnaast nog met Ziggo als kabelprovider.\r\n\r\nKortom kan ik zeggen dat het overal een beetje hetzelfde is. Het probleem is dat je overal uitstekend kunt uitvallen en heel tevreden zijn, maar het kan ook zijn dat je overal net het pechgeval wordt en dus de nodige klachten krijgt.\r\n\r\nBij Telfort was ik bijv. ook in het begin heel tevreden, de webcare op het forum werkt ook uitstekend, alleen waren er de laatste tijd toch wat vaker storingen.\r\nOnline werkt prima, en heeft ook een goed modem. De kennissen van me werken met Tele2 en hebben zelden uitval en daar kom ik ook geregeld over de vloer.\r\nT-Mobile heb ik uitstekende ervaringen mee v.w.b. mobiele telefonie, maar ben ik helaas nog totaal onbekend mee v.w.b. internet.\r\n\r\nAls het je om snelheid gaat zou ik Ziggo aanraden als je in dat gebied zit, met UPC heb ik geen ervaring. Overigens werkt Ziggo eigenlijk voor alles goed dus als je er toch al TV van hebt, zou ik de rest er gewoon bij nemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 t-mobile (online) beviel me des tijds uitstekend Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen