Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Wij hebben 2 e.mailadressen. Op welke wijze kan ik op 1 pc met Outlook Express door op \"Alles Ontvangen\" te klikken de berichten van beide e.mailadressen in 1 keer binnenhalen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Je kunt meerdere e-mailaccounts toevoegen binnen Outlook Express. Dus net zoals het eerste adres voeg je ook het tweede adres toe binnen het programma, meer is het niet. Raadpleeg de help-sectie op de website van de provider van het emailadres om te zien welke server etc. je moet invullen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 In Outlook Express wordt een wachtwoord gevraagd dat ik van de provider heb gekregen? Is dit het wachtwoord waarmee ik bij Ziggo in mijn webmail kan inloggen of wordt hier een ander wachtwoord bedoeld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Probeer het ;-)\n\nIs hetzelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 [QUOTE=Kaat;619387]In Outlook Express wordt een wachtwoord gevraagd dat ik van de provider heb gekregen? Is dit het wachtwoord waarmee ik bij Ziggo in mijn webmail kan inloggen of wordt hier een ander wachtwoord bedoeld?[/QUOTE]\r\nAls je via je browser je mail zou bekijken (zoals je dat waarschijnlijk eerder deed...) dan wordt op het moment dat je in wil loggen een wachtwoord gevraagd welke toegang tot je mail geeft. En dat wachtwoord heeft Outlook Express net zo nodig om toegang te krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Bedankt, is gelukt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen