Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Hallo.\r\n\r\nBij het printen van een tabel in word 2007 worden de tekstletters in plaats van zwart nu wit geprint ik gebruik printer HP offijet 6500 A plus\r\n\r\nweet iemand hoe dit is op te lossen?\r\n\r\nalvast dank\r\ngr\r\nMarcelline Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 hmm,wit, welke achtergrondkleur heb je dan ingesteld? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 geen kleur ingesteld, ik heb het document op mijn werk geprint en daar ging alles goed\nmaar hier thuis gaat het niet goed. Ik heb pas een nieuwe printer dus dacht dat het misschien daar aan lag Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2012 Print hij in een worddocument ook wit waar het zwart moet zijn? Of print hij gewoon geen zwart? In dat geval een aantal keren achtereen een reinigingsprocedure volgen, dat blijkt bij mijn HP ook nodig als ik een nieuw cartridge geplaatst heb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen