Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Hallo,\r\n\r\nGraag zou ik mijn harde schijf van 1,5 GB willen opdelen in 1 of meerdere partities.\r\n\r\nAls ik de nieuwe volume dan wil maken , krijg ik de volgende melding:\r\n\r\nDoor de geselecteerde bewerking worden de geselecteerde standaardschijven omgezet in dynamische schijven. Wanneer deze schijven eenmaal dynamisch, is het niet meer mogelijk om een geinstalleerd besturingssysteem vanaf een volume op deze schijven ( behalve vanaf het huidige opstartvolume) op te starten. Weet u zeker dat u wil doorgaan?\r\n\r\nWat kan ik hieraan doen? \r\n\r\nDit doe ik via schijf beheer en EASEUS lukt het ook niet mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Neen, dynamisch moet je echt niet doen!\nWat je echt wel allereerst moet doen is een backup maken van je HD met bijv ParagonDB, Macrium Reflect of Easus ToDo Backup op een externe HD \n\nMet Easus Partition Master kan je overigens prima partitioneren, dacht ik zo. Als je Windows 7 hebt, kan het ook daarmee.\n\nMaar maak eerst een backup en lees dan wat over partitioneren, bijv. [url]http://computertotaal.nl/software/26102-partitioneren---formatteren.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Bedoel je niet 1,5 TB? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen