Ga naar inhoud

Geen geluid bij YouTube


Aanbevolen berichten

Sinds 26 juli heb ik geen geluid meer bij YouTube filmpjes en video\'s. Kan me herinneren dat ik op die dag een hele hoop cookies opgeruimd heb, via de browser (Firefox) privacy instellingen, zoals beschreven in ComputerIdee 9. Zou dat er mee te maken hebben?\r\nHeb FlashPlayer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, hielp niet.\r\nOp internet naar oplossingen gezocht, maar wat daar vermeld wordt helpt bij mij niet.\r\nIk werk met Vista.\r\nIemand een idee?
Link naar reactie
Dit probleem ook gehad....\nHeb je de Vista versie 64-bits of 32-bits?\nEn gebruik je Internet Explorer 64-bits versie of 32-bits versie?\nBij 64-bits versie kan zich dit probleem voordoen, ook bij mij!\nVervolgens kunnen/konden alle browsers geen geluid meer afspelen!\nGebruik maar eens de IE 32-bits....en stel deze in als standaard browser!\n\nMisschien is probleem dan opgelost.\n\nHoor ik nog iets?
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;618869]Heel even googlen geeft deze [url]http://computertotaal.nl/internet---netwerken/1746-de-oplossing-voor-geen-geluid-in-youtube-filmpjes.html[/url][/QUOTE]\r\nDit had ik ook gevonden, maar is van eind 2008, nu komt de mogelijkheid Sta Flash inhoud van derden toe... niet meer tevoorschijn (bij mij tenminste niet).\r\n\r\n@ graadje: ik gebruik de 32 bits versie. En heb het geprobeerd met IE, Firefox en Chrome, maar bij geen van drieën geluid. Raar hoor. Heb ook met systeeheestel m\'n laptop teruggezet naar 23 juli, maar ook niet geholpen. Scan gedaan met m\'n Panda Antivirus, 2 kleine spyware dingetjes opgelost, ook niets bijzonders. \r\nApparaatbeheer: alles werkt correct.\r\nMuziek kan ik gewoon afspelen.\r\n\r\nKan ik nog aat anders doen?
Link naar reactie
Probeer eens andere filmpjes, buiten you tube om, af te spelen.\nZelfde probleem?\nZo ja, misschien zijn de drivers van de geluidskaart en de software niet meer up to date!\nOf zelfs de dll\'s die moeten doorlinken naar filmpjes zijn corrupt!\nGa naar de site van de geluidskaart en download opnieuw of upgrade deze drivers en software.\nGreetz.
Link naar reactie
Ben iets verder nu.\r\nHeb Firefox en Chrome verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.\r\nAls ik nu via Chrome naar YouTube toega, heb ik wel geluid bij alle video\'s.\r\nMisschien doordat er in Chrome een geïntegreerde Flashplayer zit?\r\n\r\nVia Firefox nog steeds geen geluid, zegt dat het videobestand niet kan worden afgespeeld omdat er een Flashplayer plug-in moet worden geïnstalleerd, en dat installeren mislukt dan. Handmatig geïnstalleerd, maar nog geen geluid.\r\n\r\nZou IE ook willen verwijderen en opnieuw installeren, maar kan IE in het Configuratiescherm bij Programma\'s helemaal niet vinden. Bij Program Files natuurlijk wel. Hoe kan ik IE nu het beste verwijderen en opnieuw installeren? (Denk toch dat het daarin zit.)
Link naar reactie
[QUOTE=Jaromir;618909]Hoe kan ik IE nu het beste verwijderen en opnieuw installeren? (Denk toch dat het daarin zit.)[/QUOTE]\r\n\r\nNiet. Het is onderdeel van Windows en je krijgt \'t er nooit helemaal uit. Wat wel kan is teruggaan naar de versie van IE die oorspronkelijk bij je windowsversie geleverd is, om daarna weer te upgraden naar de nieuwste versie. Maar ik vermoed niet dat dat gaat helpen.\r\nWaar je dit in Vista kunt vinden weet ik niet meer precies. Wel ergens onder Software, vermoedelijk in de lijst waar ook alle updates van Windows in staan.\r\n\r\nChrome heeft inderdaad een ingebouwde flashplayer. IE en Firefox gebruiken de \'losse\' flashplayer. Daarom vermoed ik dat het probleem eerder in die losse flash player zit. Wat precies, geen idee. Wellicht eens een wat oudere versie van die flash player proberen?
Link naar reactie
Inderdaad, G.Chr. heeft een eigen flashplayer!\r\nNa installatie van flashplayer in M. Firefox moet je wel deze browser opnieuw opstarten.\r\nOpen IE en ga naar Microsoft Websites. Upgrade de IE 9 nu maar.\r\nMisschien overschrijft hij onderdelen en/of worden ( ontbrekende ) onderdelen opnieuw geinstalleerd.\r\n\r\nSucces en grrtz.
Link naar reactie
Een ieder bedankt voor het meedenken.\nIk ga er verder geen tijd meer aan besteden.\nMet Chrome werkt het in elk geval.\nIk ben trouwens m\'n Sony Vaio met Vista van vijf jaar oud helemaal zat, heb daar al erg veel tijd aan verspild, ook al twee keer teruggeweest naar Sony. Heb ook nog een HP-Compaq laptop met Windows 7, ga alles daar maar op overzetten, denk dat me dat een hoop ergernis zal schelen.\nZet ik m\'n Vaio wel weer eens een keertje terug naar de fabrieksinstellingen, hou ik \'m als reserve.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Geluid youtube deed het bij mij sinds kort ook niet meer via chrome. Alle goede adviezen ten spijt lukte het me tot vandaag niet om het te herstellen. Via \"about:plugins\" in de chrome adresbalk (na about dubbele punt. De razz krijg ik er niet uit. Zonder quotetekentje) adobe flashplayer uitgeschakeld en chrome opnieuw opgestart. En zie hier: flashplayer uitgeschakeld, maar geluid doet het weer!! Een raadsel, maar ik ga niet achter het antwoord aan. Ben al blij dat youtube weer functioneert!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...