Ga naar inhoud

Weten jullie waarom het beeld van de computer telkens weg valt op windows 10 ?


erikbtw

Aanbevolen berichten

Het signaal van mijn beeldscherm en het geluid van mijn boxen vallen naar een tijdje gamen uit. De lampjes van het toetsenbord blijven branden maar reageren niet meer op de toetsen. Dit gebeurd elke dag wel een keer, ik heb zelf geen idee waar het aan kan liggen. Het gebeurd tijdens het spelen van zware games maar het gebeurd ook zomaar als ik bijvoorbeeld een tekstdocument aan het maken ben. Maar als ik de computer dan weer uit zet en weer aan zet dan start de computer wel weer normaal op. Maar naar dat ik op de aan knop gedrukt heb hoor ik kort daarna 2 keer een schurend geluid voordat het windows scherm er voor komt. Weten jullie waar het aan kan liggen?
Link naar reactie
Een goede eerste stap die vaak werkt. Bij de Action, als je er een in de buurt hebt, kan je een bus lucht onder druk krijgen. Maar denk er alsjeblieft wel aan dat je, als je een ventilator wil schoon spuiten, die eerst vast houd met b.v. een satéprikker. Anders kan deze te snel draaien en defect gaan. Trouwens, het klinkt vreemd maar een fietspomp geeft vaak ook voldoende druk om je computer redelijk schoon te krijgen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...