Ga naar inhoud
  • 0

Ik heb een HP deskjet 710 C maar deze werkt niet meet in Windows 10.Wat kan ik hieraan doen?

Jan.Versantvoort

Vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Windows 10 ondersteund de printer helemaal niet meer!! Er zijn geen officiƫle drivers meer voor en trap alsjeblieft niet in sites die beweren dat zij nog wel de drivers er voor hebben. Deze zijn 100% fake en in het ergste geval haal je ook nog ZEER ongewenste extra software binnen!! Je kan eigenlijk nog twee dingen doen. Je kan een nieuwe printer kopen. Of je neemt er even heel veel tijd voor en gaat diverse drivers uitproberen die in de buurt zitten van de 700. De laatste optie heeft GEEN gegarandeerd succes!!! Sorry maar meer keus heb je gewoon niet meer. Zoals de lieve voorstanders van Windows 10 zo graag naar voren brengen: Je moet met de tijd mee gaan! (Persoonlijke notitie: Volgens mij ondersteund Linux de 710 nog wel)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...