Ga naar inhoud

NAS van laptop maken?


Kasander1

Aanbevolen berichten

Makkelijk volgens de kenners? Niet als je weet dat ik een "antieke" Asus Eee 32 bit mini laptop met een 8Gb schijf wil gebruiken!! Er komt maar een externe schijf aan te hangen maar die moet wel buiten al de andere hard- en software blijven. Ook zal die niet de hele tijd aan staan. En ik ga niet een van mijn goede laptops inzetten.
Link naar reactie
Bedankt voor het meedenken maar FreeNas is ondertussen ook overgestapt naar 64 bit. En die versies vertikken het om te installeren op een 32-pc. Eigenlijk zoek ik iets als OpenMediaVault voor de computer. Maar je raadt het al: ... 64 bit... De laptop staat niet 24/7 aan. Alleen wanneer het nodig is zal die even opgestart worden.
Link naar reactie
Niet vervelend bedoeld maar als de 64-versies op de oude 32 wilden werken had ik mijn vraag niet gesteld. Ik ben namelijk behoorlijk (HEEL erg volgens mijn gezin) koppig als het gaat om computers. Als ik een forum op ga heb ik er al heel wat uren van downloaden, testen en "internetten" op zitten. Voordat ik zal toegeven dat het niet mogelijk is zal er nog wel meer tijd overheen gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...