Ga naar inhoud

snelheid laptop


Aanbevolen berichten

hoi, ik ben nieuw hier, ik weet niet of ik hem goed heb geplaatst.\r\n\r\nik heb net sniper: ghost warrior gedownload. de recommended RAM = 2 GB\r\nmijn laptop heeft er 2. de game werkt, heb geluid, maar oertraag.\r\ndit zijn de requirements van de game:\r\n\r\nCPU: 3.2 GHz / AMD Athlon 64 3500+ \r\nRAM: 1GB for XP / 2GB for Vista and 7 \r\nVGA: Nvidia 6800 or ATI X1650, 256 MB RAM, Shader Model 3.0 \r\nDX: DirectX® 9.0c \r\nOS: Windows® XP (SP3) / Vista™ (SP1) / 7 \r\n[url]http://gamesystemrequirements.com/[/url]\r\nHDD: 6GB \r\nSound: Compatible with DirectX® 9.0c\r\n___\r\n\r\ndit zijn die van mijn laptop: \r\n\r\n32 bits besturingssysteem Vista\r\nRAM: 2 GB\r\nprocessor: AMD Athlon(tm) 64 X2 dual-Core processor TK-57 1.90 GHz\r\n\r\nik ben wel bereid om wat geld aan hardware uit te geven. heeft iemand een idee hoe ik hem zo sneller maak zodat ik die game kan spelen?\r\n\r\nGr. Henrikjuuuhhh
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;609401]IOBIT \r\n\r\n daar zou ik maar niets mee doen , die beloven veel maar werken homaar.*-):rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.iobit.com/nl/gamebooster.html[/url]\r\n\r\nHet is compleet gratis ook geen betaalde versie van beschikbaar, ik heb het ook gebruikt en nog steeds zal ik het gebruiken indien ik spellen ga spelen. Het is gewoon een programma dat tijdelijk alle processen afsluit wat niet nodig is, en je kan ook spel bestanden defragmenteren maar dat doe ik niet meer wel paar keer gedaan bij Battleforge bijvoorbeeld en spel starte niet meer op kreeg een foutmelding, ondanks dat werkte het bij Mount and blade weer wel.\r\n\r\nAls je utility software zoekt raad ik je System Mechanic aan maar gebruik de optie security vulnerabilities fixer niet want het maakt zo dat je niet meer kunt surfen op internet! (bijna dan)
Link naar reactie
Ik ken dat soort programmaatjes wel, het zorgt ervoor dat bepaalde achtergrond processen tijdelijk gestopt worden om zo meer geheugen en processortijd vrij te maken.Dat is misschien handig als je een PC hebt met weinig RAM en een niet zo snelle processor. Dus dat ga je met je nieuwe PC niet nodig hebben en vergeet niet dat het programma ook weer geheugen en processortijd gebruikt.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;609473]Het blijft gewoon, rommel je schiet er echt niets mee op.[/QUOTE]\n\nIk wel, ik heb een slome laptop en met system mechanic knapt het redelijk. En met game booster gaat het met gamen ook vloeiender draaien omdat er veel update processen in de achtergrond draait je kan ook explorer van windows uitschakelen en bij het afsluiten van het spel start het weer.\n\nInderdaad gebruikt het programma zelf ook wat geheugen maar je krijgt er meer voor terug.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...