Ga naar inhoud

H264 level 4.1 naar H264 level 3.1


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik het zo goed vraag, maar ik heb een mkv bestand met een h264 level 4.1 video bestand(bv: test.h264) er in zitten die heb ik er uit gehaald, zodat ik hem kan samenvoegen met de audiotrack in een mp4 formaat voor mijn ipod, (dat is ong 10x sneller dan omzetten van mkv naar mp4), maar de ipod touch 4g kan geen mp4 afspelen met een h264 codec van level 4.1, daarom wil ik alleen het video/codec bestand omzetten van een h264 level 4.1 naar een h264 level 3.1... ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen...:confused:\r\nbestaat hiervoor een converter, en het zou mooi zijn als het een beetje snelle is...\r\nwant anders kan ik net zo goed van mkv naar mp4 converteren...
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo Eldizen,\r\nToevallig kwam ik jouw thread over bovengenoemd onderwerp tegen.\r\nMisschien heb je het probleem inmiddels al opgelost. Zo nee, dan\r\nweet ik een handig (gratis) tooltje waarmee je h264 levels in een\r\nhandomdraai kun wijzigen. Je kunt het downloaden van:\r\n[url]http://coolsoft.altervista.org/en/h264leveleditor[/url][B][/B]\r\nSucces ermee. :D\r\nDeusExMachina
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...