Ga naar inhoud

Laptop schakelt uit na ontwaken uit slaapstand?


CasperKrepel

Aanbevolen berichten

Ik heb dus een Acer Aspire V3-772G waarbij ik vorige week de netwerkadapter heb gerepareerd, omdat deze kuren vertoonde. Daarbij heb ik de laptop uit elkaar gehaald en alles weer netjes in elkaar gezet. Alles werkt nu naar behoren met uitzondering op een ding: Wanneer ik de laptop in slaapstand zet (zowel door dichtklappen als handmatig) en hem vervolgens weer opstart, schijnt het lichtje even op een valt de laptop vervolgens uit. Als ik hem daarna weer aanzet, start deze weer van voor af aan op. De laptop start ook op zonder foutmelding of crashrapport te weergeven. Na van alles te hebben geprobeerd, heb ik een volledig systeemherstel uitgevoerd met hetzelfde resultaat. Heeft iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen of dat ik ergens een draadje over het hoofd heb gezien?
Link naar reactie
Het korte antwoord is ja: je hebt waarschijnlijk ergens een draadje over het hoofd gezien... Komt het probleem alleen voor als je de laptop opstart zonder stroom? Dan lijkt het op een probleem met de stroomtoevoer van de accu. Als het ook gebeurt met de stroomadapter aangesloten, dan kan het ook zijn dat er ergens een andere connectie ontbreekt. Zonder de laptop te kunnen zien is het erg lastig om er een oordeel over te vellen. Wellicht doe je er goed aan om de laptop weer voorzichtig uit elkaar te halen en weer opnieuw in elkaar te zetten. Via dit instructiefilmpje op YouTube kom je een heel eind: https://www.youtube.com/watch?v=izXaysvaEMA
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...