Ga naar inhoud

Hoe kan ik nvcpl.dll of nwiz.exe en hkcm.exe, igfxtray.exe of igfxpres.exe uitschakelen bij opstarten?


PatrickS

Aanbevolen berichten

Na een kalibratie van een Spyder5Pro is er nog een erge kleurzweem aanwezig. Deze kan ik wegkrijgen door het nvidia control panel en de intel grafische control panel uit te schakelen bij het opstarten. Veel tutorials op internet verwijzen naar msconfig, dan naar opstarten en uitschakelen. Bij mij verwijst msconfig juist naar taakbeheer, met maar een select aantal keuzes waar geen nvidia of intel bij staat. Hoe kan ik nvcpl.dll of nwiz.exe en hkcm.exe, igfxtray.exe of igfxpres.exe uitschakelen bij opstarten? Ik maak gebruik van de nieuwste Windows 10.
Link naar reactie
@Kasander1 Sorry voor de wat late reactie. Dat had ik in eerste instantie geprobeerd, maar dat tabje geeft alleen maar een link naar taskmanager, die maar een aantal beperkte opties geeft. Windows support geeft aan dat ik naar apparaatbeheer moet gaan en de kaarten volledig moet uitschakelen. Dit is niet de bedoeling en ik kan dan bijvoorbeeld de helderheid van mijn scherm niet meer aanpassen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...