Ga naar inhoud

Hoe breng ik mijn laptop terug naar OEM-versie?


P Verheijen

Aanbevolen berichten

In de Instellingen van Windows 10 kun je naar Bijwerken en Beveiliging --> Systeemherstel --> kijk of hier nog iets is te vinden van teruggaan naar 8.1. Als dit niet werkt, probeer dan of er tijdens het opstarten van je laptop iets komt met systeemherstel of recovery (meestal naast de optie om je BIOS in te duiken (Esc, F2, F10, etc...) en probeer dat. Als dat ook niet werkt, kijk dan of er onder op je laptop een sticker zit met een Windowslicentie. Herinstalleer Windows 8.1 met de Media Creation Tool (https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows8) en klik op Hulpprogramma nu downloaden. Na de installatie moet je waarschijnlijk wel ff met de Microsoft helpdesk bellen om je systeem weer te activeren.
Link naar reactie
Kopen zou ik pas doen als niks anders meer werkt, idd een vies woord. Jammer dat zo weinig mensen Linux willen proberen... Mocht het illegale circuit worden aangesproken, dan is het toch jammer dat bronnen als TPB steeds verder worden afgesloten, maar met iets als een Windows Loader kom ja vaak een heel eind.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...