Ga naar inhoud

Davinci Resolve 14 wil niet starten ?


BenQ

Aanbevolen berichten

Als aanvulling op mij vraag hierboven: In Vraag & Antwoord gelezen over een alternatief voor Adobe Premiere Elements. Hierin kwam als alternatief Davinci Resolve 14 naar voren. Dit ook geïnstalleerd maar zonder goed gevolg. Mijn pc is een 7 jaar oude Dell pc met i5 3,47 Ghz, 8 Gb geheugen, videokaart NVIDIA GeForce 310, C: = 256 GB SSD, daarnaast voor opslag twee schijven: 1 Tb en 2 Tb en Win 10 build 17025. Bij het starten van het programma moest ik eerst toestemming geven om het programma te draaien. Daarna kwam het programma met het laden van de verschillende onderdelen, na een poos kwam de volgende vraag: Ik had een plaatje gemaakt van het scherm hierin stond: "Davinci Resolve could not vind any CUDA capable GPU's. Would you like to review and update your Davinci Resolve Hardware Configuration ?" Als je Update doet krijg je een heleboel vragen waar ik niet uitkom. Maar ik begrijp dat de driver voor CUDA mist, deze heb ik gedownload (1,4 Gb !) en proberen te installeren maar dan krijg ik de melding dat de 310 niet voldoet. Welke NVIDIA kaart zou hieraan kunnen voldoen, de duurste zal wel maar welke is de goedkoopste die het zou doen. Met vriendelijke groet, Ben
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...