Ga naar inhoud

firefox quantum geeft zwartbeeld bij het afspelen van een video?


r.vschaik@hccnet.nl

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk ligt het probleem bij de videokaart, want de meeste video's worden tegenwoordig via HTML5 afgespeeld en is bijvoorbeeld een aparte Flash-player (waar voorheen nog wel eens wat afspeelproblemen) niet meer nodig. Controleer dus of alle stuurprogramma's up-to-date zijn. Heeft Windows een standaarddriver voor je videokaart geinstalleerd? Kies dan altijd voor een driver van de maker van de videokaart zelf, die bieden doorgaans meer mogelijkheden. Kijk op de website van NVIDIA (www.nvidia.com), Intel (www.intel.com) of AMD (www.amd.com) voor de nieuwste drivers.
Link naar reactie
Antwoord op markgamble: Ik heb de laatste versie geinstalleerd (amd_catalyst_13.4_legacy_beta_vista_win7_win8), mijn kaart is een club3d radion 4350, nieuwere drivers zijn er niet voor win10. Ik heb nog steeds dat ik geen video ziet maar ik zie wel als ik de schuif verplaatst de mini beeldjes hiervan. Maar dat was al. ik koop nooit meer een AMD gfx kaart, waardeloos dat er geen ondersteuning meer is voor win10. Ik zoek verder!!
Link naar reactie
Ik neem mijn woorden terug over firefox en chrome. Waarom?? Ik gebruikte Edge en zag de video's. Maar ook de reclame dus ik installeerde uBlock, de reclame was weg maar ook de video's, ik kreeg dus een groen scherm, geen beeld maar wel met het geluid. Dus hetzelfde als in de andere 2 browsers. Ik heb uBlock verwijderd maar het groene beeld bleef, het heeft dus iets veranderd maar ik weet niet wat. Wat is er aan de hand en hoe krijg ik weer videobeeld in de browsers???
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...