stekelnootje Geplaatst: 4 december 2017 Delen Geplaatst: 4 december 2017 Heb inmiddels al een keer de iPad uitgeschakeld, en weer ingeschakeld, en opnieuw proberen te lezen maar helaas nog steeds geen resultaat. Link naar reactie
wilbertmol Geplaatst: 12 december 2017 Delen Geplaatst: 12 december 2017 heb exact hetzelfde probleem, snap er ook niets van en weet ook niet waar hulp te krijgen, grrr :-( Link naar reactie
stekelnootje Geplaatst: 8 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2018 @wilbertmol Probleem vandaag eindelijk opgelost. Na invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord bleek ik steeds niet ingelogd te zijn, veranderen van die gegevens maakte niet uit en dat heeft me heel wat frustratie gekost. Stond op het punt om uit gif mijn abonnement op te zeggen, zo slecht vond ik het dat daar geen oplossing voor gegeven werdt. Maar ...... heb het inmiddels opgelost. Ga naar [instellingen], [safari], [wis geschiedenis en websites]. Link naar reactie
stekelnootje Geplaatst: 8 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2018 @wilbertmol Probleem vandaag eindelijk opgelost. Na invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord bleek ik steeds niet ingelogd te zijn, veranderen van die gegevens maakte niet uit en dat heeft me heel wat frustratie gekost. Stond op het punt om uit gif mijn abonnement op te zeggen, zo slecht vond ik het dat daar geen oplossing voor gegeven werdt. Maar ...... heb het inmiddels opgelost. Ga naar [instellingen], [safari], [wis geschiedenis en websites]. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.