Ga naar inhoud

Dell Computer gaat niet aan


Doof1987

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen, Ik heb mij net aangemeld op dit forum omdat ik met een aardig probleem zit waarvan ik de oorzaak niet kan achterhalen, laat staan de oplossing :) Eerder deze week heb ik de pc van mijn vrouw nog opgestart, echter wilde ik dit gisteren weer doen maar het aan en uit knopje op de voorkant van de PC doet helemaal niets, gaat niet branden en de PC gaat ook niet aan. Ik heb al geprobeerd de kabels te verwisselen maar ook dit geeft niet het gewenste resultaat. De kabels zaten in de stekkerdoos maar deze werkt nog gewoon (beeldscherm en lamp gaan aan). Ook nog rechtstreeks op stopcontact aangesloten, maar nog steeds doet de PC niets. Ik hoor ook geen geluid o.i.d. en de aan en uit knop brandt nog steeds niet. Wel brand er op de achterkant van de PC een groen lampje, deze brandt altijd overigens. Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen? Op deze PC staan namelijk foto's en bestanden die absoluut niet verloren mogen gaan.. (moet alles nog op de cloud uploaden). Alvast bedankt voor jullie hulp.
Link naar reactie
Klinkt als een kapotte voeding. Gewoon een kwestie van een nieuwe kopen bij een computerwinkel. Als er toch meer blijkt te zijn en er nog meer kapot is, kan je dit proberen: als je nog een andere computer hebt met extra aansluitingen kun je ook de schijf uit de kapotte pc in de andere plaatsen en zo de belangrijke bestanden overzetten naar de andere pc. Er zijn genoeg clouddiensten te vinden op internet: https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/beste-gratis-cloud-diensten-61960/
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...