Ga naar inhoud

acronis backup & recover 10 werkt niet 100%


Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds een tijd , met enige tevredenheid, dit programma. \r\nHet deed goed zijn werk, en een backup terugzetten was tot voorheen geen probleem.\r\nEchter de laatste tijd als ik een backup wil terugzetten dan stopt die halverwege en staat \r\ner een rood kruis met als zin gepauzeerd om een onbekende reden.\r\nMet als gevolg dat de backup niet goed teruggezet is, omdat ik een hp computer heb en er geen windows 7 cd bij zit, heb ik die illegaal moeten \"lenen\" omdat ik anders helemaal niks meer kon. \r\nEenmaal windows 7 geinstalleerd doet alles het weer goed, echter de D: en F: schijf draait hij steeds om. \r\nVervolgens draai ik die letters D: en F weer: zodat alles weer in z\'n oude staat is, en dan met een nieuwe installatie van acronis, om vervolgens diezelfde backup weer terugzetten dan doet die backup het uiteindelijk wel. \r\n\r\nDit werkt ook wel, maar is uiteraard erg omslachtig.\r\n\r\nTer informatie schijf 1: is verdeeld in C:, D: (factory image) E: (muziek schijf)\r\n schijf 2: F: (download schijf)\r\n schijf 3,4,5: G: H: I: (Externe schijven)\r\n\r\nMijn vraag, iemand enig idee waarom de backup bij poging 1 mislukt om vervolgens na een frisse windows 7 installatie het wel te doen? \r\nTerwijl die het voorheen wel een tijd goed heeft gedaan? ik heb een vermoeden dat het is begonnen na mn 1e externe harde schijf. echter hij draait D: en F: om en niet de externe schijven.
Link naar reactie
ja de factory image van hp, maar hp komt standaard met demo\'s en dingen die ik niet wil plus ik wil ook zelf standaard programma\'s erop hebben. als ik elke keer van scratch moet beginnen inclusief alles updaten dan ben ik zeker een dag bezig. terwijl je met een backup in een half uur klaar kan zijn.\r\n\r\nik gebruik acronis ook niet om elke dag een backup bij te houden, dat hoeft ook niet. gewoon 1 image van alles en die waar nodig weer terug kunnen zetten.\r\n\r\nik heb 3 verschillende backups gemaakt, en 3 keer stopt die halverwege, terwijl met een frisse installatie van windows 7 die het vervolgens wel doet.\r\ndus dat er iets corrupt is lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...