Ga naar inhoud

Telformule in Powerpoint


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk moet een Powerpoint presentatie maken, en daarin een dia maken met een getal wat het totaal aantal dagen vanaf 1-1-2011 weergeeft. Bijvoorbeeld: het is nu 28 januari, op de dia verschijnt 28. Morgen 29 etc.....\r\n\r\nAls ik de formule in Excel maak en deze cel vervolgens plak in Powerpoint, blijft hij staan op de dag dat ik het excel bestand heb gemaakt, en telt er niet 1 dag bij als ik de ppt een dag later open. Ik moet dan eerst weer de Excel openen en vernieuwen (F9) voordat hij veranderd.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen in Powerpoint?\r\n\r\ngroetjes,\r\nTedje
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;571038]Microsoft Visual Basic Macro script in Powerpoint, misschien help dit je op de goede weg, verder even Googlen:confused:;)[/QUOTE]\r\n\r\nZover was ikzelf ook al, maar ik kom er niet uit. \r\nAls je een macro in Powerpoint gemaakt hebt kun je deze volgens mij alleen laten uitvoeren als je deze zelf weer aanklikt in de taakbalk. \r\nIk zou niet weten hoe je deze automatisch kan laten uitvoeren.(in Excel kan je hem toewijzen aan een knop, waarna deze macro zich uitvoert op moment dat je met het \"handje\"de knop bedient. In ppt zie ik deze mogelijkheid niet)\r\n\r\nIemand een idee?
Link naar reactie
[QUOTE=tedje;571141]Zover was ikzelf ook al, maar ik kom er niet uit. \r\nAls je een macro in Powerpoint gemaakt hebt kun je deze volgens mij alleen laten uitvoeren als je deze zelf weer aanklikt in de taakbalk. \r\nIk zou niet weten hoe je deze automatisch kan laten uitvoeren.(in Excel kan je hem toewijzen aan een knop, waarna deze macro zich uitvoert op moment dat je met het \"handje\"de knop bedient. In ppt zie ik deze mogelijkheid niet)\r\n\r\nIemand een idee?[/QUOTE]\r\n\r\nHelp \"macro uitvoeren in powerpoint\" zie plaatje:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...