Ga naar inhoud
  • 0

Ik krijg mn wifiwachtwoord niet gewijzigd, omdat hij het oude wachtwoord niet herkend. Hoe kan ik dat verhelpen?


J.P.

Vraag

Mijn wifi-netwerk is volgens mijn antivirusprogramma slechts beveiligd. Als ik vervolgens mijn oude standaard wachtwoord wil wijzigen, dan herkent mijn modem het oude wachtwoord niet, ook al toets ik het wachtwoord in dat op de modem zelf staan en ook door Avast wordt aangemerkt als het wachtwoord. Daarom kan het wachtwoord ook niet wijzigen. Hoe reset ik alsnog dat oude wachtwoord of omzeil ik dit probleem?
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Dat gedoe met wachtwoorden is simpel te verklaren. Om in de modem te komen heb je een ander wachtwoord nodig dan om bij wifi te komen. Waarschijnlijk ben je zo verstandig geweest om het standaard wachtwoord van de modem gelijk te veranderen na installatie. Dat zouden meer mensen moeten doen!!!!!!!!!!! Doe maar eens een reset van de hele modem! MAAR! Vergeet dan niet om de wachtwoorden als eerste opnieuw in te stellen!! Natuurlijk hernoem je de wifi zelf weer naar de oude naam.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...