Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2011 Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb hier twee pc\'s staan en een HP Deskjet F2400 Series printer staan.\r\nAlleen nu probeer ik de printer te delen en dan kan je vanaf de linker-pc niet printen maar van de rechter weer wel.\r\nWie kan mij helpen, ik heb al van alles geprobeerd maar tevergeefs\r\nGrtz,\r\n\r\nMichaël Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb nog wel wat vragen:\r\nHangt de printer aan de linker of rechter pc? Of aan een router als netwerk printer?\r\nWelke besturing systemen draaien er op de pc\'s.?\r\nHeb je bij beide pc\'s bestanden en printer delen ingeschakeld.?\r\nHeb je de geavanceerde opties van de firewall van Windows en eventule securety tools bekeken op beide pc\'s.?\r\nZijn beide pc\'s lid van dezelfde werkgroep of thuisgroep?\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Links.\r\nWindows XP SP3 (allebei)\r\nJa.\r\nJa.\r\nJa.\r\n\r\nBedankt voor je reactie, het is nu anders opgelost, we switchen gewoon met de usb-kabel tussen de pc\'s Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen