Ga naar inhoud
  • 0

poort 1935

Anoniem2

Vraag

Hallo,\r\n\r\nIk weet niet of ik hier juist ben met mijn vraag,heb ff gekeken en denk zelf van wel maar excuses als dat niet zo is.Ik ben beheerder van een chat en een aantal van mijn chatters kunnen ineens niet meer op de chat komen,nu heeft dat waarschijnlijk te maken met poort1935(tenminste dat is me verteld)we hebben vanalles geprobeerd om het probleem te verhelpen maar niets werkt,kan iemand mij/ons hier verder helpen want het is heel vervelend,eerder kwamen ze er zonder problemen op,het is van een op andere dag,hoor graag van jullie
Link naar reactie

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ik heb geen idee meer wat wel en niet vreemd is,vind het iig heel vreemd dat mensen eerst wel op de chat kunnen komen en zo van de een op de andere dag niet meer de software komt van gchats,ik zal die link ff doorsturen naar de mensen waar het om gaat dan kunnen ze ff gaan testen,dankjewel daarvoor
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=korina282;563993][B]Error: I could not see your service on.............. on port (1935)[/B]\r\n\r\nDit is een melding die 1 van mn mensen krijgt als hij die test doet met bovenstaand linkje,ik heb wege privacy ff ip weg gelaten[/QUOTE]\r\n\r\nDit moet elke chatter doen die niet meer kan chatten de poort 1935 open zetten voor de chat. zie plaatje.
Link naar reactie
  • 0
Ja normaliter wel, tenminste als ze windows firewall gebruiken.\r\nMet andere firewalls kan het zijn dat er toch nog zaken worden tegen gehouden ook al staat hij uit.\r\n\r\nIk zag overigens ook nog dit:\r\n[quote]Unable to open the port error may occur on some instances when executing FlashMeeting[/quote]\r\nFlash media server gebruikt poort 1935, dus het kan met een flashchat wel zijn dat poort 1935 in gebruik is. Het schijnt echter volgens dit gegeven een bekend probleem te zijn dat poort 1935 soms niet opent in bepaalde gevallen bij gebruik van FlashMeeting.\r\nJe zou in dat geval ook kunnen proberen Jabber te gebruiken misschien. Heb ik zelf overigens niet getest.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=korina282;564046]Oke ik heb ze het bestandje gestuurd,maar wat ik niet snap is dat als het idd wel aan die poort zou liggen en ze doen hun firewall uit dan zouden ze toch op de chat moeten kunnen komen?[/QUOTE]\r\n\r\nSorry voor het late antwoord, ik had het geheel klaar staan maar door een storing in de Kadoelen in A\'dam had ik een up/download probleem bij kpn, ik woon overigens in het zuiden van het midden van het land in een lijn 70 Km van Almere en mijn IP is in Almere vandaar dat ik problemen had(als je het niet begrijpt geeft niks, ik namelijk ook niet.\r\n\r\nMaar het poort 1935 probleem zit zo in elkaar de update van Windows7 heeft op de standaard poorten na alle poorten opnieuw afgesloten ter beveiliging van het systeem(dit is gezien de ongein die er vanuit het oost blok, India en Noord Afrika op ons afkomt geen sinecure) daarom legt Windows 7 het openen van poorten met chat en ptp programma\'s bij de eindgebruiker neer, als die bijvoorbeeld poort 1935 open wil zetten dan is het eigen schuld dikke bult als er wat met je systeem gebeurt.\r\nEn wees gewaarschuwd dat hoeft niet nu op te treden maar kan goed over een jaar tevoorschijn komen als en stuk software via die poort je gegevens begint uit te braken naar een server in Noord Afrika.
Link naar reactie
  • 0
dankjewel voor het antwoord en idd ingewikkeld haha,maar snap het wel zo ongeveer :d,maar je hebt het over windows 7 maar ik heb ook een bezoeker die vista gebruikt en kan er ook niet opkomen en andere gebruikers hebben gekeken naar die poort en is niks mis mee,weet een van jullie wat het dan mss wel kan zijn?
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=korina282;564117]dankjewel voor het antwoord en idd ingewikkeld haha,maar snap het wel zo ongeveer :d,maar je hebt het over windows 7 maar ik heb ook een bezoeker die vista gebruikt en kan er ook niet opkomen en andere gebruikers hebben gekeken naar die poort en is niks mis mee,weet een van jullie wat het dan mss wel kan zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer hier wijzer van te worden [url]http://www.heinpragt.com/security/security.php[/url] ;)
Link naar reactie
  • 0
[quote]Maar het poort 1935 probleem zit zo in elkaar de update van Windows7 heeft op de standaard poorten na alle poorten opnieuw afgesloten ter beveiliging van het systeem[/quote]\r\nEerder alleen de flash poorten vermoedelijk.\r\n\r\nHet idee om alle poorten inkomend en slechts de bekende poorten uitgaand open te zetten is namelijk al een idee wat ze met SP1 van windows XP ingevoerd hebben. O.a. omdat toendertijd elke @home abonnee bij een ander fijn op de pc kon rondsnuffelen als die geen router of firewall actief had.:)\r\n\r\nDus dat doet Microsoft al lang, ook met Vista is dat het geval.\r\nHet zal dus vermoedelijk niet om alle poorten gaan die met de update zijn dicht gezet, maar alleen de flash poorten omdat flash player de laatste tijd vaker last heeft gehad van lekken die de zaak onveilig maakten. Zo is flash op een Mac nog steeds iets wat de Mac onveilig maakt.
Link naar reactie
  • 0
En weer een aantal kunnen er niet op,mss zit ik er helemaal naast hoor maar ik kan me niet voorstellen dat de fout echt bij de chatter zit omdat het nu de zoveelste is.Onderstaand is een foutmelding die een van mijn mensen krijgt mss dat jullie er wijs uit kunnen worden ik snap er iig niks van.\r\n\r\nFoutdetails webpagina\r\nGebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; AtHome033; .NET CLR 2.0.50727; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)\r\nTijdstempel: Mon, 7 Mar 2011 21:20:43 UTC\r\n\r\nBericht: Onverwachte aanroep van methode of toegang tot eigenschap.\r\nRegel: 264\r\nTeken: 5\r\nCode: 0\r\nURI: res://ieframe.dll/httpErrorPagesScripts.js\r\n\r\nHoop snel iets te horen en dat ik dit vervelend probleem kan verhelpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...