Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Hallo\r\n\r\nIs er hier iemand die ervaring heeft met het bewerken van bv filmopnamen gemaakt met een satelietontvanger (rebox8000) via USB op ext HD.\r\nDe vraag is hoe /met welk programma kan ik deze opn Knippen en plakken (bv reclame) en vervolgens op DVD branden. Mij is het nog steeds niet gelukt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 [QUOTE=peterjans;563519]Hallo\r\n\r\nIs er hier iemand die ervaring heeft met het bewerken van bv filmopnamen gemaakt met een satelietontvanger (rebox8000) via USB op ext HD.\r\nDe vraag is hoe /met welk programma kan ik deze opn Knippen en plakken (bv reclame) en vervolgens op DVD branden. Mij is het nog steeds niet gelukt.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer het hier eens mee [url]http://www.gratissoftware.nu/downloaden/vlmc.php[/url] anders zijn er ook tig software pakketten die betaald moeten worden om er één te noemen Pinnacle. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Ik gebruik Virtualdub om reclame uit te knippen en te hercoden naar Xvid. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen