Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Delen Geplaatst: 1 maart 2011 hallo,\r\n\r\nik zou graag willen weten wat de waarde is van mijn laptop, aangezien ik een macbook wil.\r\n\r\nhet betreft een HP dv7-3190ed van een half jaar oud\r\n\r\nspecs: [url]http://www.laptopshop.nl/product/86185/hp-pavilion-dv7-3190ed.html[/url]\r\nik heb hem gekocht voor `1300€\r\n\r\nwat denken jullie wat de waarde is van mijn laptop\r\n\r\nmvg Ben de Groot Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 de laptop koste een half jaar geleden 1300 euro en dan is hij nu maar 450 waard??\ndat vind ik wel heel veel afschrijving\nmeen je dit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 650 euro vind ik aan de lage kant ... moet wat mis zijn met die laptop op Marktplaats!\r\n\r\nAangezien je een vergelijkbare laptop nieuw kunt aanschaffen voor ca. 1150 euro, dan denk ik dat je minimaal 850 euro moet kunnen krijgen voor deze.\r\n[url]http://www.mycom.nl/Product/Samsung-Notebook/Samsung-RF710S02NL--i7720QM/299663[/url]\r\n\r\nLet er wel op dat de processor alweer bijna verouderd is door de komst van Sandy Bridge. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 De markt voor dure tweedehands laptops is inderdaad slecht te noemen, ook omdat je geen idee hebt wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft ... en voor hetzelfde geld koop je een nieuwe: weliswaar met mindere specs maar wel met volledige garantie.\n\nEn Apple MacBook is trouwens zwaar overrated, dus ik zou het gewoon bij die HP houden en niet met veel verlies verkopen ... :wink: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Die HP die je nu hebt is 10 X meer Laptop computer dan welke Mac book dan ook.\r\n\r\nIk weet natuurlijk niet hoe het met je kennis van Computers is laat staan van een Mac, maar er zijn zoveel substantiële verschillen dat je, als je over voldoende kennis beschikt er toch nog wel een maand of 3 over doet om de werking en de software voldoende te doorgronden.\r\n\r\nJe kunt er dan beter een oude Macbook bij kopen voor het verlies wat je eventueel zou incasseren bij verkoop van je huidige laptop. \r\nIk heb een jaar of 6 geleden iets dergelijks gedaan en heb er nooit spijt van gehad van die 500 euro die het mij heeft gekost, dat heb ik door de hulp die ik anderen kon bieden die perse een Mac wilden er wel uit, hoewel de Mac nu al weer een jaar of 2 staat te verstoffen onder het buro omdat mensen toch liever een PC hadden met Windows erop, dat vonden zij toch iets makkelijker.;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Ik ben het met Obi-Wan eens, zo rond de € 850,- is een hele reele prijs. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen