Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Is er een manier om de laptop te \'helpen\' met afsluiten? Ctr;+Alt+Del helpt niet. Hij vermeldt alleen niet juist afgesloten te zijn en biedt aan om in de \'veilige modus\' op te starten. Doordat hij blijft steken, zou ik vantevoren een toetsencombinatie willen weten waarmee ik hem dat laatste \'zetje\' kan geven bij het afsluiten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Hmmmmm de aan/uit knop ongeveer 5 seconden ingedrukt houden.\nEn in dat scherm waar hij veilige modus voorstelt, kan je met de pijltjes bladeren naar Windows Normaal opstarten of In de \"Laatste juiste configuratie\".\nAls je op de goede regel staat geef je Enter.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 [QUOTE=Niekie30;563451]Hmmmmm de aan/uit knop ongeveer 5 seconden ingedrukt houden.Niek[/QUOTE]\r\n\r\nHmmmm... Dat doe ik dus al.... Kan dat kwaad? Normaal opstarten? Wat is dan het nut van die \'veilige modus\"? :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 Is het een structureel probleem dat de laptop niet goed wil afsluiten? Dan zou ik eerder op zoek gaan naar de oorzaak daarvan dan een hulpmiddel bij het afsluiten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 misschien hd niet goed meer?\nschijfcontrole eens uitvoeren?\nals je in veilige modus opstart kan je dan wel gewoon afsluiten?\nals dit wel lukt kan het wijzen op een software probleem.bv driver van videokaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Het \"nut\" van veilige modus is om de laptop met ze weinig mogelijk extra dingen/programma\'s even op te starten, om een probleem te kunnen oplossen.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Menu start > afsluiten?\n\nWaar blijft hij hangen? Bij het afsluitscherm? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen