Ga naar inhoud
  • 0

Geen bestanden meer openen

Anoniem2

Vraag

HI!\r\nIk hoop heel erg dat iemand mij kan helpen. Een tijdje geleden had ik en flink virus op mijn laptop zitten waardoor ik bij het bezoeken van een internetpagina iedere keer werd redirect naar een andere site. Op een gegeven moment deed mijn laptop niks meer en heb ik heb helemaal gereset. Nu doet die het eigenlijk weer helemaal top. Het probleem is alleen dat iedere keer als ik een programma wil installeren ik de gekste foutmeldingen krijg. Telkens wordt er aangegeven dat het programma waarmee ik het moet installeren niet gevonden kan worden. Ik probeer dat de extensie te achterhalen en dit programma alsnog via internet te downloaden maar tevergeefs.\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt voor de reactie!\r\n\r\nGr.
Link naar reactie

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=lauzz;563318]HI!\r\nIk hoop heel erg dat iemand mij kan helpen. Een tijdje geleden had ik en flink virus op mijn laptop zitten waardoor ik bij het bezoeken van een internetpagina iedere keer werd redirect naar een andere site. Op een gegeven moment deed mijn laptop niks meer en heb ik heb helemaal gereset. Nu doet die het eigenlijk weer helemaal top. Het probleem is alleen dat iedere keer als ik een programma wil installeren ik de gekste foutmeldingen krijg. Telkens wordt er aangegeven dat het programma waarmee ik het moet installeren niet gevonden kan worden. Ik probeer dat de extensie te achterhalen en dit programma alsnog via internet te downloaden maar tevergeefs.\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt voor de reactie!\r\n\r\nGr.[/QUOTE]\r\n\r\nGeef wat meer info OS, Browser enz en maak een Hijack file [url]http://www.hijackthis.nl/[/url]
Link naar reactie
  • 0
Wil je die foutmelding wat preciezer omschrijven ? Een screenshot, en/of eens in je logboeken kijken op het tijdstip van zo\'n melding. \nVoor de logboeken, rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - logboeken[/I]\'. De button met de twee blaadjes kopieert de tekst naar het klembord.\n\nEn je zegt \'[I]de gekste meldingen[/I]\', zijn er nog meer, en welke ?
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=lauzz;563425]Sinds ik mijn laptop heb gereset zijn al mijn programma\'s van mijn laptop af. Ik probeer dus microsoft office en photoshop weer terug op mijn laptop te zetten. En dat stond er eerst wel op vandaar dat ik ook dacht het zo weer moest lukken..[/QUOTE]\n\nHelaas lukt dat alleen door een verse install van beide programma\'s.:|\n\nDit geld overigens voor alle programma\'s behalve als deze direct vanaf een usb stick te draaien zijn.\nZo is er een office versie voor een USB stick maar ook een Nero enz. die kun je dus ten alle tijden draaien op willekeurig welke PC met Windows.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=stroke33;563427]Helaas lukt dat alleen door een verse install van beide programma\'s.:|\r\n\r\nDit geld overigens voor alle programma\'s behalve als deze direct vanaf een usb stick te draaien zijn.\r\nZo is er een office versie voor een USB stick maar ook een Nero enz. die kun je dus ten alle tijden draaien op willekeurig welke PC met Windows.[/QUOTE]\r\n\r\nHmm.. Best balen dan!\r\nHoe kan het dan eigenlijk dat het mij bij photoshop wel was gelukt..?
Link naar reactie
  • 0
Als je ze ooit gekocht hebt, heb je er cd\'s, dvd\'s en serialnr.\'s van en kan je ze simpel opnieuw installeren op je laptop.\n\nAls je een complete recovery hebt gedaan van je laptop (Je zet hem dan terug naar de fabrieksinstellingen, (dus zoals je hem kocht) kan je in principe fotoshop niet hebben, tenzij het erbij geleverd werd, toen je de laptop kocht.\nWat versta je onder een \"reset\" van je laptop dus?\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...