Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ik heb dit nu al een tijdje en nu werkt helemaal niet meer.\nZodra ik een externe hardeschijf inplug start niks meer op mijn computer op, ook start Explorer.exe in taakbeheer zich maar op die externe hardeschijf storten terwijl ik die nog niet eens geopend. Daarmee bedoel ik dat hij maar blijft vertellen dat hij in een andere bewerking is geopend bij het vijlig verwijderen van hardware.\n\nAls ik dus nu internet 3 keer zou aanklikken gebeurd er niks haal ik mijn externe hardeschijf eruit start hij ineens internet 3 keer op alsof hij alles met vertraging doet dit gebeurd btw. met meerdere soorten schijfen.\nZelfs na het opnieuw formateren.\nOf herinstallatie van besturings systeem.\nMaar mocht dit dus aan mijn moederbord liggen wat of welke optie zou dit kunnen veroorzaken. Maar sinds kort zodra ik de externe hardeschijf eruit haal slaat Explorer.exe helemaal vast en zal ik hem handmatig op nieuw moeten opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 [QUOTE=Code_Red;563189]Ik heb dit nu al een tijdje en nu werkt helemaal niet meer.\r\nZodra ik een externe hardeschijf inplug start niks meer op mijn computer op, ook start Explorer.exe in taakbeheer zich maar op die externe hardeschijf storten terwijl ik die nog niet eens geopend. Daarmee bedoel ik dat hij maar blijft vertellen dat hij in een andere bewerking is geopend bij het vijlig verwijderen van hardware.\r\n\r\nAls ik dus nu internet 3 keer zou aanklikken gebeurd er niks haal ik mijn externe hardeschijf eruit start hij ineens internet 3 keer op alsof hij alles met vertraging doet dit gebeurd btw. met meerdere soorten schijfen.\r\nZelfs na het opnieuw formateren.\r\nOf herinstallatie van besturings systeem.\r\nMaar mocht dit dus aan mijn moederbord liggen wat of welke optie zou dit kunnen veroorzaken. Maar sinds kort zodra ik de externe hardeschijf eruit haal slaat Explorer.exe helemaal vast en zal ik hem handmatig op nieuw moeten opstarten.[/QUOTE]\r\n\r\nIs er nog garantie dan terug naar de winkel met de Computer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 Schakel in de bios eens het USB Legacy support uit en leg dat vast met F10, kijk hoe het dan gaat.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 Schakel in de bios eens het USB Legacy support uit en leg dat vast met F10, kijk hoe het dan gaat.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen