Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Hallo,\r\n\r\nWeet iemand hoe ik een link of icoon op mijn website kan plaatsten en als bezoekers daar op klikken dat ze dan in 1 keer een snelkoppeling kunnen maken?\r\nIs daar een code voor?\r\n\r\nGroet\r\nAlli Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Waar moet die snelkoppeling komen? Op het bureaublad? Kan niet, want een website kan geen controle krijgen over functies uit het besturingssysteem[0].\n\n\n\n[0]Tenminste, dat is de bedoeling. Incidentele lekken in browsers daargelaten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Als ik op een site ben en klik rechtermuisknop dan kan ik een snelkoppeling maken. Dus dat kan niet middels een link op de site en als men dan klikt men de optie krijgt om een snelkoppeling te maken?\r\n\r\ngr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Probeer het eens hiermee maar lees het goed door [url]http://www.osix.net/modules/article/?id=74[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 [QUOTE=alli;563197]Als ik op een site ben en klik rechtermuisknop dan kan ik een snelkoppeling maken. Dus dat kan niet middels een link op de site en als men dan klikt men de optie krijgt om een snelkoppeling te maken?[/QUOTE]\r\n\r\nWaar moet ik klikken om die optie te krijgen (ik zie \'m niet)?\r\nMisschien browser-afhankelijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 ik bedoel eigenlijk een snelkoppeling maken niet onder favorieten plaatsen die heb ik al...\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 Kijk hier even: [URL=\"http://www.codingforums.com/showthread.php?t=52918\"]Zie laatste post in deze link[/URL] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen