Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 bij hebben thuis een internet modem van wanadoo alleen nu valt steeds internet weg.\r\nwij zelf denken dat het door het draadloze internet komt (vanaf toen viel het weg)\r\nik heb hier wel gewoon kabel maar alsnog valt het best vaak weg.:o\r\nhopelijk weet iemand wat er aan de hand is:cool: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 \"Internet valt weg\"? Je bedoelt vermoedelijk de verbinding, want internet zal niet zo snel wegvallen ;-) \nHeb je helemaal geen verbinding meer? Of heel traag? Al eens geprobeerd zonder draadloos internet? Hoe krijg je het weer aan de praat? Is er gelijk geen internetverbinding of pas na verloop van tijd? Zijn er veel gebruikers actief via de verbinding? Veel/grote downloads? \nKortom: met alleen iets als \'hij doet het niet\' is het lastig om een antwoord te geven. Meer info aub. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 ja ik bedoel de verbinding\r\ner is dan geen internet meer\r\nwe krijgen hem weer aan de praat door hem te resetten of voedingskabel eruit en er weer in\r\nnee niet geprobeerd zonder draad loos maar ik heb kabel en me zus draadloos\r\ner zijn bijna geen gebruikers actief 2 a 3 soms 4\r\nik download wel maar ook als ik niet op me PC zit valt ie weg bij me zus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Kijk ook even hier [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=563134[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen