Ga naar inhoud

Internetverbinding wordt telkens traag.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo lezers, \r\n\r\nIk heb sinds gisteren het probleem dat mijn internetverbinding bij vlagen zeer traag wordt.\r\nSoms is de verbinding helemaal weg.\r\n\r\nDit geldt voor 2 pc\'s die aangesloten zijn op mijn modem/router.\r\n\r\nDe modem is een Thomson speedtouch 546, deze dus: [url]http://tinyurl.com/6c7pzzu[/url]\r\n\r\n[img]http://www.speedtouchdslshop.nl/img/products/large/thomsonspeedtouch-546-zijkant_500x375.jpg[/img]\r\n\r\nAs we speak gaat het weer goed en de speedtest laat ook weer normale waarden zien.\r\n\r\nMaar het kan maar zo zijn dat straks geen enkele pagina meer laadt of zeer langzaam.\r\n\r\nBeide computers hangen er bekabeld aan en worden tegelijk traag.\r\n\r\nZoek ik met mijn laptop een onbeveiligde verbinding op dan wordt de snelheid weer normaal.\r\n\r\nIk heb de kabels gechecked en die leken goed.\r\n\r\nWeet iemand waar ik het moet zoeken?\r\n\r\nDe provider is hetnet, misschien hebben er meer last van.\r\n\r\nmvg, C.
Link naar reactie
@Joman: Bedankt voor je reactie, maar je ziet iets over het hoofd...\n\nIk schreef: \"Beide computers hangen er bekabeld aan en worden tegelijk traag.\"\n\nEr gaat niets door de lucht dus...\n\nEn inSSider is voor Windows, wie gebruikt dat nog tegenwoordig? ;)\n\n@De gekwordende: klopt, hij is nu 6 jaar in gebruik, zou het daaraan kunnen liggen?\n\nNu werkt hij wel weer zoals het hoort.:roll:
Link naar reactie
Ik hoor op op een ander forum dat er wel meer mensen hetzelfde probleem hadden afgelopen weekend, die kpn hadden dan hè..\r\n\r\nProbleem lijkt tot nu toe opgelost, we gaan weer full speed ahead.\r\n\r\nModem gaat \'s nachts altijd uit overigens, want ik merkte vroeger al wel dat als ik hem altijd aanliet hij trager werd.
Link naar reactie
45 seconden vanaf knopje \'aan\' drukken tot het volledig zijn opgestart tot bureaublad.\r\n\r\nVinden jullie dat traag?\r\n\r\nLijkt mij stug dat dit bij jullie veel sneller gaat..\r\n\r\nHee, het probleem is weer terug, weer traag ladende websites, bij de andere hetnetters of kpn\'ers ook?\r\n\r\nHet vreemde is dat het lijkt of hij de sites niet kan vinden, als ik speedtest draai dan zoekt hij eerst 10 tellen naar de site, heeft hij hem één keer dan laat hij mijn normale downloadsnelheid zien...:roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...