Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Sinds kort heb ik een pc ( Packard Bell )met daarop Vista,nu is het probleem dat ik daarop mijn filmcamera niet op aan kan sluiten zoals bij de XP er is geen poort voor of ik moet een andere kabel hebben met een usb stekker ,Weet iemand van de \"regisseurs\"hier een oplossing voor.Ik wil het materiaal op een schijf hebben ????\r\nbvd A3 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Hoi Koerier,\n\nKan je iets meer info geven ?, in principe moet je, je camera gewoon kunnen aansluiten, mits je drivers hebt voor Vista.\nAls je info kan geven over de camera (model) dan wordt je (en wij) wellicht iets wijzer.\nZoals ik nu lees heb je voorheen de camera misschien met firewire aan gesloten ?; ik neem aan dat de PC wel USB heeft en misschien geen firewire, of heeft je filmcamera misschien geen usb aansluiting ?\nIk hoor het graag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Niet via usb aansluiten ,,dat geeft alleen maar slechte kwaliteit.\nJe kunt in je pc gewoon een firewire kaartje (laten)zetten.\nJe hebt zo\'n kaartje voor 20 euro. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Arthur 35 \r\n\r\nhet is een panasonic NV-DS60EG en die sloot ik aan op m\'n oude PC ,er zit aan de kabel van de camera een stekker met aan een kant 2 schuine kantjes die in de PC moet,maar op deze zit dat niet op Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Animal heeft het antwoord al gegeven: DV aansluiting = IEEE1394 = FireWire\r\n\r\nZoek maar een leuk controllerkaartje uit om in de PC te stoppen: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/274/usb-en-firewire-controllers.html#filter:TcwxCsMwDIXhu7zZg5vipNEBsnXqWDoYR4OLiYMcSiH47lUIhk7i_R9oR5aZZYqcZhBWie8Cc8ZHlk2bL0GLSuC7_4Kurq24gKxBCVlOcm00WTlMMW0sBbSju_XH-fgEesJZq3-dveBVjdrwZ2Pfaa31Bw]Pricewatch[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 of,als je via een extra geheugenkaart foto\'s opslaat de kaart in een cardreader plaatsen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen