Ga naar inhoud

Filmcamera

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een pc ( Packard Bell )met daarop Vista,nu is het probleem dat ik daarop mijn filmcamera niet op aan kan sluiten zoals bij de XP er is geen poort voor of ik moet een andere kabel hebben met een usb stekker ,Weet iemand van de \"regisseurs\"hier een oplossing voor.Ik wil het materiaal op een schijf hebben ????\r\nbvd A3
Link naar reactie
Hoi Koerier,\n\nKan je iets meer info geven ?, in principe moet je, je camera gewoon kunnen aansluiten, mits je drivers hebt voor Vista.\nAls je info kan geven over de camera (model) dan wordt je (en wij) wellicht iets wijzer.\nZoals ik nu lees heb je voorheen de camera misschien met firewire aan gesloten ?; ik neem aan dat de PC wel USB heeft en misschien geen firewire, of heeft je filmcamera misschien geen usb aansluiting ?\nIk hoor het graag.
Link naar reactie
Animal heeft het antwoord al gegeven: DV aansluiting = IEEE1394 = FireWire\r\n\r\nZoek maar een leuk controllerkaartje uit om in de PC te stoppen: [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/274/usb-en-firewire-controllers.html#filter:TcwxCsMwDIXhu7zZg5vipNEBsnXqWDoYR4OLiYMcSiH47lUIhk7i_R9oR5aZZYqcZhBWie8Cc8ZHlk2bL0GLSuC7_4Kurq24gKxBCVlOcm00WTlMMW0sBbSju_XH-fgEesJZq3-dveBVjdrwZ2Pfaa31Bw]Pricewatch[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...