Ga naar inhoud

wav speelt niet af

Aanbevolen berichten

Als ik een mail krijg met een wav-bestand ingevoegd, sluit Windows Mail zich af en zegt uiteraard dat ie het probleem gaat zoeken. Nou, niet dus. Ik dacht steeds dat het aan Windows Mail lag, maar met Windows Media Player heb ik nu eens geprobeerd een wav-bestand af te spelen en die doet het ook niet.\r\nWaar moet ik iets instellen om dit te veranderen?
Link naar reactie
Misschien heb je de codec voor wav niet op je computer geïnstalleerd? Ik heb het net bij mezelf geprobeerd, maar mijn wavjes spelen gewoon af, ook in Windows Media Player. Probeer eens rechts te klikken en converteer het bestand naar mp3. Misschien doet hij het dan wel. Misschien praat ik wel onzin, ik ben maar een autodidact. :cool:
Link naar reactie
als je onder windows gaat kijken in de c schijf dan naar media daar zitten meerdere wav files, die gebruikt worden voor je systeem. Als deze het wel doen dan ligt het niet aan je afspeler maar aan het opgehaalde bestand van je mail.\r\n\r\nc:\\Windows/Media\r\n\r\n\r\nAls je systeem geluiden werken dan kan je gewoon wav file afspelen
Link naar reactie
Ik krijg m\'n voicemail in wavjes en die zijn maar iets van 40Kb of zo. TS zegt niet dat het over een compleet muziek nummer gaat.\r\nTS zou daar: [url]http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-13632_4-10749065&ontId=13632_4&spi=3a6a7b7b7645e2cf7f6e4031e9975b98&lop=link&tag=tdw_dltext<ype=dl_dlnow&pid=11752593&mfgId=6300577&merId=6300577&pguid=eLCz2QoOYI0AAA9IXGYAAADl&destUrl=http%3A%2F%2Fdownload.cnet.com%2F3001-13632_4-10749065.html%3Fspi%3D3a6a7b7b7645e2cf7f6e4031e9975b98[/url] een codecpack voor WMP kunnen downloaden en installeren.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...