Ga naar inhoud

5.1 luidsprekers

Aanbevolen berichten

Ik heb een set luidsprekers gekocht (5.1 Logitech X-530).\nNu doen alleen de voorste 2 het.\nZe deden het eerst wel allemaal.\nIk heb verder niks anders meer ingesteld.\nIk heb geprobeerd via Geluid>Configureren maar daar staat 5.1 niet meer tussen.\nIk heb een Medion;) Akoya P4370 D ([url]http://aldi.medion.com/md8346/nl/?refPage=aldi[/url])\nAchterzijde:\n1x Front Line Out/Line Out\n1x Rear Line Out/Line In\n1x Subwoofer/Center Line Out/microfoon In\n\nHopelijk kan iemand me helpen:D
Link naar reactie
Ik kan hier vandaan niet beoordelen of er misschien een instellings- of softwarefout is, maar weet wel hoe het werkt.\r\nMuziekbestanden zijn in stereo (twee sporen) en daarbij worden alleen de linker- de rechterspeaker en subwoofer aangestuurd. Echter speel je een DVD (film/muziek) waarbij je de mogelijkheid hebt om 5.1 te selecteren, dan worden alle speakers aangestuurd. \r\nIk weet niet of het zo is, maar misschien kan het zijn dat via de software mogelijk is de speakers voor en achter te koppelen, maar bij het afspelen van muziek blijft het stereo en heb je dan in feite twee linker- en twee rechterspeakers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...