Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Ik heb een set luidsprekers gekocht (5.1 Logitech X-530).\nNu doen alleen de voorste 2 het.\nZe deden het eerst wel allemaal.\nIk heb verder niks anders meer ingesteld.\nIk heb geprobeerd via Geluid>Configureren maar daar staat 5.1 niet meer tussen.\nIk heb een Medion;) Akoya P4370 D ([url]http://aldi.medion.com/md8346/nl/?refPage=aldi[/url])\nAchterzijde:\n1x Front Line Out/Line Out\n1x Rear Line Out/Line In\n1x Subwoofer/Center Line Out/microfoon In\n\nHopelijk kan iemand me helpen:D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 kun je iets duidelijker zijn want er staan verder geen opties tussen er staat alleen stereo en als ik dan op volgende klik dan kan ik niet surround-luidsprekers aanvinken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 hier heb ik even wat afbeeldingen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 kun je even uitleggen want ik snap niet al te veel van computers\r\nen ja volgens mij heb ik een 6 kanaals High Definition Audio\r\n\r\nPS: wat je tot nu toe hebt gezegd. heb ik NIKS aan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 ik heb onboard realtek maar als ik in de map kijk is die helemaal leeg\r\n\r\nik sluit ze aan boven de usb en internet ingang en ik zie ook geen icoontje rechts onderin Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Ik kan hier vandaan niet beoordelen of er misschien een instellings- of softwarefout is, maar weet wel hoe het werkt.\r\nMuziekbestanden zijn in stereo (twee sporen) en daarbij worden alleen de linker- de rechterspeaker en subwoofer aangestuurd. Echter speel je een DVD (film/muziek) waarbij je de mogelijkheid hebt om 5.1 te selecteren, dan worden alle speakers aangestuurd. \r\nIk weet niet of het zo is, maar misschien kan het zijn dat via de software mogelijk is de speakers voor en achter te koppelen, maar bij het afspelen van muziek blijft het stereo en heb je dan in feite twee linker- en twee rechterspeakers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 nouw ik had dus blijkbaar geen realtek meer dus die heb ik opnieuw geinstaleerd en nu doet alles het weer dus aan jullie mensen had ik dus helemaal niks;)\r\n\r\n:D nee dankje wel hoor dutch-online door jouw keek ik es in die map:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen