Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Hallo allemaal,\r\nIk heb een beetje vreemd probleem en ik kom er niet uit.\r\nIk heb een netwerk tussen een laptop en pc en printer.\r\nDe printer zit aangesloten op de pc en word gedeeld.\r\nIk kan met mijn pc naar mijn laptop en van mijn laptop naar de pc en de printer. Nu heb ik een nieuwe gebruikers acc. aangemaakt op mijn laptop. Als ik hier op ingelogd ben zie ik de pc wel in mijn netwerk maar ik krijg de melding adt ik niet gemachtigd ben blabla...\r\nOp mijn 1e administraor account moet ik altijd inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord.\r\nBij mijn niuewe acc krijg ik die melding niet. Ik heb deze 2e acc ook administrator gemaakt, maar helaas het werkt niet. Ik kan wel gewoon op internet.\r\nWie o wie weet de oplossing? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2011 Windows 7? Misschien \"machtigingskwestie\"? Zie [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=68277[/url]\r\nLaat eens weten of/hoe het gelukt is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen