Ga naar inhoud

Partner In Crime

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal dagen geleden een website geopend. Ik wil mij richten op gratis te gebruiken software. Ik wil om de zoveel tijd tests uitvoeren tussen bijvoorbeeld verschillende virusscanners en de resultaten van deze tests posten op de website.\n\nIs er iemand die zin heeft om helemaal voor niets mee te werken aan de ontwikkeling van deze site? Je krijgt hier dus niet voor betaald, het moet vanuit je sterke interesse komen.\n\nIk ben zelf geen ervaren websitemaker, sterker nog, dit is mijn eerste website die ik ooit gemaakt heb dus er valt voor mij zeker nog veel te leren. Het liefst heb ik dan ook iemand als rechterhand die hier wel verstand van heeft of tenminste een beetje! \n\nWie weet kom ik hier een persoon tegen die denkt: Goh, lijkt me eigenlijk best leuk! Als je meer informatie wil of als het je iets lijkt, kun je me toevoegen op msn!\n\nStuur me een privé bericht voor mijn msn adres!
Link naar reactie
Ben ik het met je eens, maar daarom zoek ik ook een partner in crime! Ik heb diverse ideeën maar wil er samen met iemand anders uitkomen wat nou het beste is. Bovendien is het handig een rechterhand te hebben! Heb jij hier misschien belang bij? of zijn er andere mensen die dit iets lijkt?\n\nStuur me een privé bericht voor mijn msn adres!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...