Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Delen Geplaatst: 26 februari 2011 hallo,,\r\n\r\nik was weer op zoek naar een leuk setje voor op men bureau, nu kwam ik dit tegen:\r\n\r\nBeschrijvingComplete set met 22inch breedbeeld LG monitor en draadloos toetsenbord en draadloze muis. Met onderstaande specificaties. Geheugen Geheugenslots:4 DIMM Intern geheugen:4.096 MB Intern geheugentype:DDR2 Maximum intern geheugen:8 GB \r\nNetwerk Netwerkfuncties:Gigabit Ethernet \r\nVideo Grafische adapter:NVIDIA GeForce 9600 GS Maximum geheugen grafische adapter:768 MB \r\nAudio Audiosysteem:High Definition Audio \r\nEnergie Voeding:300 W \r\nSchijf Harde schijf-interface:Serial ATA II Het aantal geïnstalleerde harde schrijven:2 Rotatiesnelheid:7.200 RPM Totale opslagcapaciteit:1.000 GB \r\nVerbindingsmogelijkheden Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten:1 \r\nAantal HDMI-poorten:1 \r\nAantal IEEE 1394-/Firewire-poorten:2 \r\nDVI poort:Ja Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang:1 Microfoon, line-in ingang:Ja PS/2 poort(en):2 S/PDIF uitgang:Ja \r\nUSB 2.0 poort(en):6 \r\nVGA (D-Sub)poort(en):1 Optische drive Soort optische drive:Blu-ray player & SuperMulti DVD \r\nProcessor Chipset:Intel G33 Express Front-side bus processor:1.333 MHz Geïnstalleerde processorcache:6 MB Processor model:Intel Core 2 Quad Q9400 Processor-kloksnelheid:2.660 MHz Processorfamilie:Intel Core 2 Quad \r\nBesturingssysteem/software Gebundelde software:Microsoft® Works; Microsoft® Internet Explorer 7.0; Windows Mail; Adobe® Reader 8.0; Windows Photo Gallery; Windows Media Player; Windows Movie Maker; Windows DVD Maker; Cyberlink DVDSuite Premium; Muvee AutoProducer; Windows Media Center \r\nCompatibele geheugenkaarten: CF I, CF II, Microdrive, SD, mini-SD, MMC, RS-MMC, MMC plus, MMC mobile, MS, MS Pro, MS Duo, MS Pro Duo, SM, xD Geïntegreerde kaartlezer: Ja \r\nInclusief besturingssysteem:Windows Vista Home Premium Edition \r\n\r\n\r\ninruil laptop mogelijk \r\n\r\nheel veel natuurlijk, maar waar het mij vooral een beetje omgaat is of je er bijvoorbeeld spellen als cod mw2 mee zou kunnen spelen? En als dit niet mogelijk is, bijvoorbeeld wel cod 4 en cod 2?\r\n\r\nInruil van mijn laptop is ook mogelijk dus dat is al helemaal mooi. Wat zouden jullie voor dit complete systeem geven?\r\n\r\nen wat zijn de voor en nadelen van deze set,\r\n\r\ngroetjes Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 aan de grafische kaart te zien met de vermelding gs erachter is het een notebook.\nga je kijken naar dezelfde kaart met de vermelding gt kom je in de desktops.\ndeze kaart is van 2008\nhet werkgeheugen is ddr2\nreken dus maar dat het systeem van hetzelfde bouwjaar is. drie jaar is al oud voor een game pc maar kan nog wel leuk een tijdje mee.\neen prijs kan ik er niet voor bedenken.laat ik liever aan iemand als bv obi-wan-kenobi over of zo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 9600GS en gamen? Dat kan niet. De cpu is prima voor een tweedehandsje, maar de videokaart is om te huilen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 [QUOTE=Pieter 1993;562839]\nBeschrijvingComplete set met 22inch breedbeeld LG monitor\nEnergie Voeding:300 W \n [/QUOTE]\n\n[QUOTE=yomel;562850]\naan de grafische kaart te zien met de vermelding gs erachter is het een notebook.\n[/QUOTE]\n\nKnappe notebook als daar een 300 Watt voeding én een 22\" scherm in zit.\n:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 misschien is een post lezen wel handig?\n:NVIDIA GeForce 9600 GS\ngoogle maar eens\ndat dit niet klopt begrijp ik ook wel.\ndaarom heb ik ook nog naar deze kaart gekeken met de vermelding gt\n\nmisschien heeft de aanbieder een foutje gemaakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 je hebt gelijk.was bij mij een m tussen geslopen,sorry.systeem blijft nochtans best wel oud vooral voor gamen naar mijn idee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Leeftijd is geen probleem, wel de hardware die erin zit. Vaak hebben die twee een verband natuurlijk, maar de gameprestaties van een pc puur beoordelen op leeftijd vind ik kortzichtig.\n\nIn dit geval gaat die 9600GS de zaak geen goed doen, dat is geen snelle kaart. Voor een beetje serieus gamesysteem zou ikzelf kijken naar minimaal een HD5770, HD4870 of GTX260. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 [QUOTE=yomel;562923]misschien is een post lezen wel handig?\n:NVIDIA GeForce 9600 GS\ngoogle maar eens\ndat dit niet klopt begrijp ik ook wel.\ndaarom heb ik ook nog naar deze kaart gekeken met de vermelding gt\n\nmisschien heeft de aanbieder een foutje gemaakt?[/QUOTE]\n\nKlopt, voor zover mij bekend is de 9600 GS inderdaad nooit als zodanig in de winkel beland - maar dat kan. Allereerst kan ik niet uitsluiten dat TS misschien een GSO bedoelt - die wel los te koop is geweest. Maar ik vermoed eigenlijk dat het hier een OEM systeem betreft, waarschijnlijk een Medion of zo. Nvidia heeft wel vaker afwijkende kaarten voor OEM bakken geleverd, die je in de winkel nooit tegenkomt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 [url]http://www.overclock.net/nvidia/640894-9600gs-what.html[/url]\r\n\r\nKennelijk inderdaad een OEM kaart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 misschien is het voor mensen die geen moeite hebben om een bak op te pimpen kortzichtig om naar de leeftijd te kijken i.v.m. gamen maar ik neem aan dat TS geen tweedehands pc gaat kopen op internet en daar dan verschillende dingen aan gaat verbouwen.dit met de combinatie van de kaart denk ik dat dit systeem wat te oud is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2011 Again, wat maakt de leeftijd uit? Er zit geen houdbaarheidsdatum op ofzo. Ik heb liever een 4 jaar oude Q6600 dan een splinternieuwe athlon II X2 processor, om maar een voorbeeld te noemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 bedankt voor jullie hulp deze zal ik maar niet kopen.\r\n\r\nIk kwam weer een nieuwe tegen en dit zijn de specs:\r\n\r\nVoeding: Corsiar 450W (Nieuw) \r\nVideokaart: ATI HD 3400 \r\nProcessor: AMD Athlon 7750+ Dual core( Snelste variant) \r\nHardeschijf: 120GB Maxtor \r\nDVD/RW: NEC \r\nMoederbord: ASUS m3n78SE \r\nUSB Poorten: 8 \r\nFancontroller: Aerocool Modern V \r\nAccessoires: 2 rode noen verlichting en 4 blauwe fantilatoren \r\nBehuizing: Thermaltake M5 \r\n\r\nzelfde vragen, kan ik hier cod mw2 op spelen of wordt dat erg moeilijk.\r\nDe eigenaar wil er graag 200 euro voor hebben, is dat het waard? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2011 200 euro is wat veel, en spellen hierop spelen is ook niet aan te raden. Een radeon 3400 is meer geschikt voor hartenjagen ofzo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen