Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Als ik een e-mailbericht met foto\'s verstuur met windows live mail krijg ik de volgende melding:\r\nWaarschuwing:e-mail virus ontdekt.\r\nGefragmenteerde berichten kunnen niet worden geanalyseerd en zijn daarom verwijderd.\r\nVan alles geprobeerd, zelfs de virusscanner even uit gezet. Wie kan mij helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 [QUOTE=j. veerman;562496]Als ik een e-mailbericht met foto\'s verstuur met windows live mail krijg ik de volgende melding:\r\nWaarschuwing:e-mail virus ontdekt.\r\nGefragmenteerde berichten kunnen niet worden geanalyseerd en zijn daarom verwijderd.\r\nVan alles geprobeerd, zelfs de virusscanner even uit gezet. Wie kan mij helpen.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je dat bij alle mail met bijlage of één mailtje, het komt erop neer dat je probeert een e-mail met virus te versturen scan eens met Mbam [url]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Ga naar \"Accounts\" en klik met de rechtermuisknop op je e-mailaccount en kies voor eigenschappen. Klik op het tabblad \"geavanceerd\" en verwijder het vinkje bij \" Berichten opsplitsen indien groter dan\".\r\nToepassen en OK.\r\n\r\nOpgesplitse fotobestanden worden door het antivirusprogramma gezien als beschadigde/geinfecteerde bestanden.\r\n\r\nsucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen