Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Ben ik de enige die vast loopt bij de Acer online aanmelding, of ligt het aan mij.\nIk wil per invulformulier wat vragen, moet je alle gegevens invullen.\n\n([url]https://customercare.acer-euro.com/customercare/ProblemFacing.aspx[/url])\n\nmaar bij het invullen van de datum gaat het fout, wat ik ook invul\nHet kalendertje erachter wil niet openen, is wel een handje.\n\nHeb het eerder wel eens open gehad, maar toch kreeg ik dan ook een scherm met: Please choose a valid purchase date- apparaat is van de. 2010 en ik vul uiteraard de juiste nummers in.\n\nHeb het geloof ik wel eerder hier neergezet.\n\nEen direct e-mailadres zou wel even handiger zijn.:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 [QUOTE=dutch-online;562456][URL]http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/online-support[/URL]\n\n\nrechts bovenaan ... vakje een vraag stellen.[/QUOTE]\nKijk daar heb ik iets aan, dat lukte wél, Bedankt.:D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen