Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 de pc van me broer stottert steeds als hij internet laat \r\nhad ik vroeger ook maar met me ssd niet meer \r\nis dat dan een veel voortkomend probleem \r\nlicht dat dan aan de hdd \r\n?????\r\nheeft 1 van jullie het misschien ook gehad \r\nen hoe heb je dat opgelost \r\nik hoor graag wat van jullie \r\n\r\ndit zijn de specs \r\n\r\nAMD Athlon II X3 445 3.1GHz AM3 Box \r\n\r\nAsus Barebone P6-M4A3000E RS780L, SATA300, GLAN, HDMI \r\nCorsair 2x2GB, DDR3, 1333mhz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Bedoel je dat met Internet Exploder? Stotert ie ook als je internet laat met Mosila Firefoks? Of Googel Groom? :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Bedoel je dat met Internet Exploder? Stotert ie ook als je internet laat met Mosila Firefoks? Of Googel Groom? :mrgreen:\r\n\r\nEn trouwens, als je broer ook regelmatig foute websites bezoekt, kan het geen kwaad om even een malware scan te doen!\r\n[url]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 ik heb wat in de bios geknutseld en tot nu toe heeft hij er geen last meer van gehad Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Fijn voor de kennisdeling dat je dan niet vermeldt wat je precies hebt gewijzigd in de BIOS! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 [QUOTE=renrob56;562209]ik heb wat in de bios geknutseld en tot nu toe heeft hij er geen last meer van gehad[/QUOTE]\r\n\r\nzou het zelf eigenlijk geen eens meer weten \r\nheb wat instellingen van de hdd verandert \r\nweet egt niet meer wat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 [QUOTE=obi-wan-kenobi;562195]Bedoel je dat met Internet Exploder? Stotert ie ook als je internet laat met Mosila Firefoks? Of Googel Groom? :mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nHahahahaha :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen