Ga naar inhoud

Updates

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als de update \"beveiligingsupdate\" heet, zou ik \'m altijd installeren. Ook als je genoemde software niet gebruikt, kan het nog steeds een beveiligingsrisico vormen als je de update niet meeneemt.\n\nVoegt de update alleen nieuwe functionaliteit toe en gebruik je de software verder niet, dan kun je \'m gerust over slaan. Ben je niet zeker, installeer \'m dan gewoon, dan zit je altijd goed.
Link naar reactie
ik weet dat je zelf een nieuw topic moet starten maar waar zit die knop ook weer?\r\nonlangs een update van win 7 service pack 1 ontvangen,deze geinstalleert,na herstart een bsod,\r\n(dead pool header) was de melding en (no less or equal)\r\npc deed niks meer dus toen maar opnieuw geinstalleert,pc doet het intussen weer.\r\nmaar heb alleen dus de servicepack nog niet gedaan.\r\nmijn vraag is nu hebben jullie er ook problemen mee?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;562295]Als via \"alle programma\'s \" [COLOR=\"Blue\"] Windows update[/COLOR] op start, kan je kiezen om je instellingen te wijzigen. Ik kies daar altijd voor \"alleen essentiële updates downloaden\" en dan vragen om te installeren. Krijg je niks te veel en je houdt het allemaal onder controle.:-)\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt, heb ik zojuist gedaan.\r\nIrène
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...