Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Gisteravond heb ik via de telefoon mijn inbox geraadpleegd. Nu vanmorgen wilde ik op de computer de emails even rustig lezen en zag ik dat ik in mijn inbox op de pc helemaal geen email meer had met de datum van gisteren (betrof ongeveer 14 emails). Ook op de inbox van de telefoon zijn ze inmiddels weg. Gebeld met de KPN, die melden mij dat de emails ook niet meer bij hen op de server zouden staan. En dat waarschijnlijk door een update al mijn emails van dinsdag 22 feb definitief verwijderd zijn. Kan iemand dit voor mij bevestigen of heeft iemand nog tips voor mij? Er zaten 2 emails bij die redelijk belangrijk zijn en toch nog graag in mijn inbox zie verschijnen. Bedankt alvast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 [QUOTE=judje;562178]Gisteravond heb ik via de telefoon mijn inbox geraadpleegd. Nu vanmorgen wilde ik op de computer de emails even rustig lezen en zag ik dat ik in mijn inbox op de pc helemaal geen email meer had met de datum van gisteren (betrof ongeveer 14 emails). Ook op de inbox van de telefoon zijn ze inmiddels weg. Gebeld met de KPN, die melden mij dat de emails ook niet meer bij hen op de server zouden staan. En dat waarschijnlijk door een update al mijn emails van dinsdag 22 feb definitief verwijderd zijn. Kan iemand dit voor mij bevestigen of heeft iemand nog tips voor mij? Er zaten 2 emails bij die redelijk belangrijk zijn en toch nog graag in mijn inbox zie verschijnen. Bedankt alvast.[/QUOTE]\r\n\r\nKijk voor alle zekerheid even via webmail op je kpn account of het wel klopt dat er niks meer staat.\r\n\r\nControleer ook even op je telefoon of de instelling voor het bewaren niet is verandert naar bijvoorbeeld \"na downloaden van de server verwijderen, ik zelf heb het op al mijn mail apparaten op 7 dagen staan ik maak altijd 1X per week een update van Thunderbird met Mozbackup.:rolleyes: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen