Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Hallo\r\nIk was bestanden van mijn oude mobiel naar mijn nieuwe mobiel (Samsung S5250 Wave525).\r\nToen ik alle bestanden had overgezet wilde ik mijn geheugenkaart terug stoppen alleen in de verkeerde gleuf.\r\nNu krijg ik hem er niet meer uit weet iemand of ik hem los kan halen of terug moet naar de winkel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 [QUOTE=digi;562170]Hallo\r\nIk was bestanden van mijn oude mobiel naar mijn nieuwe mobiel (Samsung S5250 Wave525).\r\nToen ik alle bestanden had overgezet wilde ik mijn geheugenkaart terug stoppen alleen in de verkeerde gleuf.\r\nNu krijg ik hem er niet meer uit weet iemand of ik hem los kan halen of terug moet naar de winkel[/QUOTE]\r\n\r\nIn welke gleuf:@ Ik keek niet verder dan mijn neus lang is je schreef al waar hij inzit de SIMkaart gleuf.\r\n\r\nKun je als je de mobiel opent om de batterij te vervangen de SIMkaart zien zitten zo ja probeer dan met een botte naald de geheugenkaart eruit te duwen langs die kant.\r\n\r\nMaak anders even een haakje aan de punt van de naald door deze even te verwarmen boven het gas en ongeveer een halve mm buigen.\r\n\r\nNi kun je omdat de geheugenkaart smaller is de simkaart de afgekoelde droge naald langs de geheugenkaart steken tot je voelt dat je er achter zit nu kun je de geheugenkaart er voorzichtig uit trekken eventueel met een andere naald de hoek van de geheugenkaart bijsturen.:cool: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen