Ga naar inhoud

sneller opstarten

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE]..... maar je moet het programma wel op je pc laten staan zodat hij de instellingen bewaart, ..... [/QUOTE]\n\nHet lijkt mij verstandiger om Win7 te [B] optimaliseren[/B] en [B]níet te manipuleren[/B].\n\nLet wel :\n[QUOTE][B]SERVICES TWEAKEN MET MSCONFIG?[/B]\nEen groot aantal services blijven hier onbehandeld. Het kan de moeite lonen zelf nog eens te bekijken of uit de overige services nog wat winst te behalen valt, [B]maar wellicht is toch het beste advies ze ongewijzigd te laten staan[/B].[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE]Allemaal nog veel te duur die SSD [/QUOTE]\r\nDat is erg subjectief gezien. Het is maar waar je de prioriteiten in je uitgaven legt. De één koopt een mooie auto en gaat meermalen per jaar op vakantie. De ander rookt en drinkt en geeft daar geld aan uit. Dan is een dergelijke SSD een gering bedrag en een goede investering. Gebruik deze voor het besturingssysteem en programfiles, de rest zet je op een normale HDD.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;562665] ...., alsmede de USB-3.0 die een spectaculaire opgang zal gaan meemaken. Is 4 tot 5x sneller in de gegevensoverdracht.[/QUOTE]\r\nDit is zelfs zéér subjectief !\r\n\r\n[B]Intel introduceert Thunderbolt-interface[/B] = [url]http://tweakers.net/nieuws/72856/intel-introduceert-thunderbolt-interface.html[/url]
Link naar reactie
Er staat op de doos 10X Faster MAX. 5GBps! \r\nEr staat wel bij: to fully use the maximum speed of USB-3.0, extra Host Card is required en ik weet niet of die aanwezig is.\r\n\r\nIk lees dat de snelheden gebaseerd zijn op de pc-configuratie\r\n------ USB2.0 USB3.0\r\nSongs 0,12 0.036sec\r\nFoto\'s 0,12 0,036sec\r\nHDFilm 12,6min 3,8min\r\n\r\n500 dollar is ? euro.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;562683][B]500 dollar[/B] is ? euro.[/QUOTE]\nIs vandaag [B]€ 363,32[/B] . Past mogelijk met jouw interesse, binnen het bestedingspatroon.\n\n[B]Intel Thunderbolt-interface : [/B] \n[QUOTE]Gezamenlijk kunnen de twee protocollen 10Gbps aan data doorvoeren. [B][B]Dat is twee maal de bandbreedte van een usb 3.0-poort[/B][/B]. [/QUOTE]
Link naar reactie
Blijkbaar weet of begrijp je niet waar een SSD voor bedoeld is. Deze is voor het besturingssysteem en Program Files. Naast de SSD heb ik 2 x 1TB in de pc voor de normale opslag van gegevens.\r\n\r\nDie prijs valt mij mee. Echter, ik heb op dit moment niets nodig. Ik heb net een Samsung externe HDD Story 2 TB USB 3.0 aangeschaft, dus ik vind het voor eventjes wel goed.\r\n\r\nIk was wel van plan om meerdere SSD\'s in de pc te zetten, echter de leverancier zag dat niet zitten. Meerwaarde, rendement?
Link naar reactie
[QUOTE]Blijkbaar weet of begrijp je niet waar een SSD voor bedoeld is.[/QUOTE]\nNeen, ik ben een beetje dom. :(\n\nVan de specificaties van jouw systeem, zijn we allemaal op de hoogte.\nJe wijst er immers vol trots op in je handtekening.\n[QUOTE] .... echter de leverancier zag dat niet zitten. [/QUOTE]\nEen man naar m\'n hart ! \n\n[B]Thunderbolt vs USB 3.0 vs eSATA : [/B] = [url]http://www.techradar.com/news/computing-components/peripherals/thunderbolt-vs-usb-3-0-vs-esata-931343[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...